منتظر ساعت‌های هوشمند نوکیا باشید!

نوکیا2
  به‌نظر می‌رسد نوکیا تا زمانی‌که بتواند دوباره به دنیای تلفن‌های‌همراه بازگردد، قصد تولید محصولاتی جدید را دارد.
طبق قراردداد این کمپانی با مایکروسافت، نوکیا اجازه تولید هیچ تلفن‌همراهی را با برند نوکیا تا سال 2016 ندارد. پس از عرضه اولین تبلت اندرویدی توسط نوکیا درسال گذشته حال این شرکت قصد دارد علاوه بر تلفن‌همراه محصولات دیگری نیز به‌بازار ارایه دهد که یک ابزار پوشیدنی نیز جزیی از آن‌ها خواهد بود.
در بیانیه خبری نوکیا که به‌تازگی منتشر شده است، این کمپانی از برنامه‌های خود جهت بازگشتی قدرتمندانه به دنیای تکنولوژی و ابزارها و محصولات جدید سخن گفته‌ است. از جمله زمینه‌هایی که نوکیا قصد دارد در آن فعالیت خود را شروع و یا قوت بخشد می‌توان به نرم‌افزار و خدمات مربوط به آن، زیرساخت‌های شبکه برای اپراتورهای مخابراتی و شرکت‌های دیگر، چند وسیله اینترنتی، گجت‌های حوزه سلامتی، محصولات چند‌رسانه‌ای، تلفن‌همراه و ابزارهای پوشیدنی و سایر ابزارهای الکتریکی اشاره‌ کرد.
به‌نظر شما منظور نوکیا از ابزارهای پوشیدنی چه‌ بوده‌ است؟ قطعا ساعت هوشمند نیز یکی از گزینه‌های ممکن است، خصوصا با خبرهای اخیر که فعالیت نوکیا را در حوزه توسعه اندروید نشان می‌دهند. البته ممکن است تنها با یک ابزار ساده جهت پالایش سلامت رو به رو باشیم. به نظر می‌رسد منظور نوکیا از وسایل اینترنتی، حضور در حوزه خانه‌های هوشمند و وسایل مربوط به‌ آن باشد.
نوکیا چند سال پیش یک ساعت‌ هوشمند را با نام Moonraker توسعه داده‌ بود، اما باتوجه به قرارداد این کمپانی با مایکروسافت پروژه نیمه‌ تمام ماند، حال باید منتظر ماند و دید آیا نوکیا با حضور دوباره می‌تواند امپراتوری پیشین را پایه‌گذاری کند؟!

Check Also

زندگی راحت و امن و بدون SMS

شبکه های اجتماعی اینترنتی برای موفق شدن یک راه بیش تر ندارند. جلب توجه نوجوانان …