زیباسازی یک دیوار

در این نوشته، ما به شما کمک می‌کنیم با دیواری که در هر خانه‌ای ممکن است وجود داشته باشد مقابله کنید: دیوار بزرگ خالی.

این مطلب کمک‌هایی با ایده‌های مقرون به صرفه و الهام بخش برای زیبا کردن دیوار خانه شما ارائه شده است، شما می‌توانید با خواندن این نوشته ایده های بهتری که ممکن است به ذهنتان برسد را به انجام برسانید.

داشتن یک بوم خالی برای سرگرمی لازم است، اما زمانی که آن واقعاً یک دیوار بزرگ باشد، می‌تواند چالش ایجاد کند. اولین سوال این است که چه چیزی بر روی آن قرار دهید که اندازه مناسب داشته باشد، و پس از آن این پرسش که چگونه این کار را مقرون به صرفه انجام دهید، ایجاد می‌شود. در اینجا برخی از راه‌حل‌ها، برای دیوارهای بزرگ خالی آورده شده است.

 خداحافظ دیوار خالی بزرگ: راه‌حل مقیاس بزرگ

دیوار را تبدیل به یک گالری کنید. دیوار گالری باید محکم و استوار باشد، این یک راه ‌حل عالی برای کلکسیونرهای هنر و اشیاء است. دیوارهای گالری از قاب های کاملاً همسان و برای ترکیب آثار هنری که به بیننده، بینشی از شخص پشت مجموعه ارائه می‌دهند ایجاد شده اند. به داشتن یکی از اینها برای خودتان فکر می‌کنید؟ این تصویر نمونه ممکن است به شما ایده ای کمی وجود دارد.

 

پیشنهادی برای زیباسازی یک دیوار بزرگ، خالی و خسته کننده

دیوار گالری: طرح‌های گلچین‌شده

خرید هنر این روزها از همیشه راحت‌تر شده است، چرا که قیمت آثار هنری به دلیل عدم وجود خریدار (متأسفانه) کاهش یافته است. این موضوع برای کلکسیونرهایی که مشتاق داشتن گروهی از آثار هنری، و یا کسانی که به سادگی مایل به پر کردن یک دیوار هستند، مناسب است.

قرار دادن چند قاب که دارای تناسب تصویر، رنگ و حتی قاب هایی شبیه به هم باشند دیوار زیبایی را ایجاد میکند.

 

پیشنهادی برای زیباسازی یک دیوار بزرگ، خالی و خسته کننده

چگونه هنر مقرون به صرفه بیابید:

قرار گرفتن برخی اشیاء بر روی دیوار کاری است که واقعا باعث می‌شود احساس کنید در خانه هستید. حتی زمانی که موقتاً (شش ماه) در جایی زندگی می‌کنیم، من به دیوار چکش می‌زنم و بعضی از نقاشی‌های فرزندانم را آویزان می‌کنم. هنر ارزان نیست. در این تصویر برخی از ایده‌هایی که خودتان می توانید ایجاد کنید نشان داده شده است.

این واقعاً منحصر به فرد و زیبا است.

 

پیشنهادی برای زیباسازی یک دیوار بزرگ، خالی و خسته کننده

دکوری که خود می توانید بسازید

هنرهای تزئینی لزوما فقط برای هنرمندان نیست. مردم عامه نیز می‌توانند وارد عمل شوند، و برای دیوارهای خود آثار هنری بسازند. می توانید از اعضاء خانواده خود بخواهید تا در مورد کارهایی که خودتان می توانید انجام دهید نظر خود بگویند، و نتایج قابل ملاحظه ای به دست خواهید آورد. لازم است که زیاد سخت نگیرید و چند ایده را امتحان کنید.

پیشنهادی برای زیباسازی یک دیوار بزرگ، خالی و خسته کننده

 

1pezeshk.com

Check Also

رویایی ترین برج ها در خیابان الهیه تهران!

مجتمع چناران پارك يكی از مجلل‌ترين برج‌های تهران است كه ما مجتمعی لوكس و تمام‌عيار …