انریكه، سلطان لاتین بیلبورد 2015

ستاره مادریدی موسیقی جهان «انریكه ایگلسیاس» بار دیگر توانست لقب سلطان پاپ لاتین را از آن خود كندو بزرگ‌ترین پیروز این دوره از مراسم لقب بگیرد.

مجله زندگی ایده آل: مراسم «لاتین بیلبورد» 2015 با معرفی برگزیدگانش به كار خود پایان داد انریكه موفق شده از ۱۹ بخشی كه نامزد شده بود ۹ جایزه از لاتین بیلبورد ۲۰۱۵ را از آن خود كند . او قبلا هم موفق شده بود ۹ جایزه از بیلبورد لاتین را از آن خود كند و امسال نیز بار دیگر این موفقیت را تكرار كرد.
انریكه در مصاحبه مطبوعاتی در لاتین بیلبورد راجع به اهدای بورسیه تحصیلی‌اش صحبت كرد و بیلبورد هم به همین خاطر با لوح تقدیری از این خواننده سرشناس تشكر كرد. «بهترین آلبوم لاتین پاپ سال» و «بهترین قطعه لاتین پاپ سال» مهم‌ترین جوایز سالانه این مراسم است كه امسال هر دوی این جوایز به این ستاره موسیقی جهان تعلق گرفت.

انریكه، سلطان لاتین بیلبورد 2015

كار این ستاره اسپانیایی از كمپانی مستقل «فنوسویا» شروع شد كه او را یاری كرد تا به یكی از موردتوجه ترین  هنرمندان آمریكای لاتین و بازار لاتین ایالات‌متحده تبدیل شود. پیش از سال ۲۰۰۰ او وارد جریان اصلی بازار انگلیسی زبان شد و یك قرارداد منحصربه‌فرد را برای چند آلبوم با شركت «یونیورسال میوزیك» به مبلغ بی‌سابقه ۴۸ میلیون دلار امضا كرد تا بخش لاتین این شركت آلبوم‌های اسپانیولی وی و شركت اینتراسكپ آلبوم‌های انگلیسی او را منتشر کند.

پنج آهنگ ایگلسیاس در جایگاه شماره یك در رده جدول بیلبورد قرار دارد و ركورد ارائه ۲۴ تك‌آهنگ شماره یك اسپانیولی  در جدول ترك‌های داغ لاتین بیلبورد را داراست. آلبوم‌های او هم اینك بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه فروخته‌اند كه او را پرفروش‌ترین هنرمند موسیقی اسپانیولی ‌زبان در جهان می‌گرداند. به انریكه ایگلسیاس لقب سلطان لاتین پاپ را داده‌اند. index

Check Also

خواننده سابق گروه “اویسیس” آلبوم جدیدش را پخش می‌کند

نوئل گلگر، گیتاریست و خواننده سابق گروه اسطوره‌ای اویسیس از مراحل ضبط آلبوم جدیدش و …