خواننده سابق گروه “اویسیس” آلبوم جدیدش را پخش می‌کند

نوئل گلگر، گیتاریست و خواننده سابق گروه اسطوره‌ای اویسیس از مراحل ضبط آلبوم جدیدش و اظهار امیدواریش برای کامل کردن آن تا پایان سال خبر داد.

او که به همراه گروهش آلبوم دوم و موفق‌شان را در ماه فوریه سال جاری عرضه کردند -Chasing Yesterday- حال در گفتگویی با یک شبکه رادیویی از مراحل ضبط آلبوم جدید خبر می‌دهد: «تا حدود پنج هفته دیگر به استودیو بر می‌گردم و بعضی از کارها را بر روی آن انجام می‌دهم و امیدوارم تا پایان سال جدید کار بر روی این آلبوم را تمام کنم.»

او در مورد آنچه طرفدارانش باید از آلبوم جدید انتظار داشته باشند گفت: «تا این لحظه کاری که من انجام داده‌ام از لحاظ موسیقیایی متفاوت‌تر از دو آلبوم قبلی است ولی همچنان به طرفدارانم قول می‌دهم یک کار دلپذیر را خواهند شنید. این روند کاملا متفاوت و راهی کاملا چالش‌برانگیز برای من است. من این راه تازه را به کندی شروع کردم و این تا حدی دشوار است و نیاز به نوشتن ترانه‌ها و حضور متعدد در استودیو دارد چون این بار به این شکل نخواهد بود که من همه ترانه‌ها را یکجا بنویسم و بعد آنها را در استودیو ضبط کنم. من هر ترانه را جداگانه می‌نویسم و ضبط می‌کنم ولی نتیجه کار تا این جا بسیار خوب بوده است.»

او همچنین در این مصاحبه گفت شاید یک درصد شانس برای بازگشت دوباره اویسیس باشد: «ممکن است این اتفاق بیفتد ولی من این فکر را نمی‌کنم. باید شرایط خارق‌العاده‌ای به وقوع بپیوندد که این اتفاق بیفتد چون من این کار را از لحاظ هنری انجام نخواهم داد چون نه به پولش احتیاج دارم و نه به فروش آلبومش. من هیچ دلیلی برای انجام این کار نمی‌بینم. چه دلیلی برای این کار وجود دارد؟ من دلیلی برای آن نمی‌بینم.»

در روز 13 جولای نوئل موزیک ویدیوی جدید خود Lock All The Doors که در آن صحنه‌هایی از اجراهای او در تورش در سال جاری و ویدیوهای پشت صحنه است را به نمایش می‌گذارد عرضه کرد.

سرویس موسیقی کافه سینما

Check Also

هرمز فرهت: موسیقی ایرانی در گذر تاریخ

هرمز فرهت، موسیقیدان ایرانی می‌گوید که ایران با وجود سابقه بسیار کهن تمدنی‌اش، مبانی موسیقایی …