مایکل داگلاس در برابر عکس سلفی: «کنار خانواده‌ات نشسته‌ای و ناگهان متوجه می‌شوی سه تا میز آن طرف‌تر، یک نفر تلفن همراه‌اش را درآورده است»

مایکل داگلاس در برابر عکس سلفی

مایکل داگلاس، هنرپیشه قدیمی هالیوودی، معتقد است که عکس‌های سلفی آزاردهنده‌اند.

به گزارش سرویس سینمای جهان کافه سینما، این بازیگر و تهیه‌کننده 70 ساله آمریکایی در گفتگویی با هالیوود ریپورتر اعلام کرده است که این مسئله که مجبور است مدام با هواداران‌اش عکس سلفی بیندازد او را به ستوه آورده است.

او در توضیح این مطلب گفته است: «همه می‌خواهند عکس سلفی بگیرند! یا حتی بدون اینکه اجازه بگیرند شروع به عکس گرفتن می‌کنند. این مسئله واقعاً آزار‌دهنده است. به ویژه زمانی که کنار خانواده‌ات نشسته‌ای و باید به حریم شخصی‌ات احترام بگذارند. کنار خانواده‌ات نشسته‌ای و ناگهان متوجه می‌شوی که سه تا میز آن طرف‌تر، یک نفر تلفن همراه‌اش را درآورده است. این روزها همه چیز خیلی سریع اتفاق می‌افتد. گاهی اوقات پیش می‌آید که کنار ساحل دراز کشیده‌ای و داری استراحت می‌کنی. اما قبل از اینکه فرصت کنی حوله‌ای دور خودت بپیچی متوجه می‌شوی که از تو کلی عکس گرفته‌اند و در اینترنت پخش کرده‌اند. این روزها، چنین وضعیتی داریم.»

1714822

ستاره فیلم «انت‌-‌من» (Ant-Man) همچنین به مسئله شهرت و مشکلات آن اشاره کرد و گفت: «وقتی پدرت یک آدم مشهور باشد، خیلی زود یاد می‌گیری با این مسئله کنار بیایی. گاهی از اینکه نمی‌توانم با خیال راحت و بدون اینکه کسی مرا بشناسد از خانه بیرون بروم آزرده خاطر می‌شوم. اما زود به خاطر می‌آورم که من خیلی راحت‌تر از سایرین می‌توانم در رستوران مورد علاقه‌ام میز رزرو کنم. شهرت مزایا و معایب خاص خودش را دارد.»

کافه سینما

Check Also

عباس کیارستمی؛ آبروی سینمای ایران

کیارستمی در کنار ‘جنگل بدون برگ’ عکس: پوریا ماهرویان پوریا ماهرویان بی‌بی‌سی عباس کیارستمی٬ فیلمساز سرشناس …