خواننده ای که بعد از 15 سال در ایران روی صحنه می رود

تصویر خواننده ای که بعد از 15 سال در ایران روی صحنه می رود

جام جم نوا: «حافظ ناظری» که با انتشار آلبوم «ناگفته» توانست عنوان بهترین آلبوم کلاسیک جهان را دو بار از آن خود کند، قرار است بعد از ۱۵ سال با همراهی نوازنده های مطرح بین المللی در ایران به روی صحنه برود.

بر اساس برنامه ریزی‌هایی که طی شش ماه اخیر انجام شد قرار است در نیمه اول شهریور ماه حافظ ناظری با همراهی شوالیه آواز ایران استاد «شهرام ناظری» و نوازندگان مطرح دنیا در باغ «عفیف آباد» شیراز به روی صحنه برود، او بلافاصله بعد از این اجرا، امید دارد که تور کنسرتهایش ر ا در تهران و سایر شهرها نیز برگزار کند.

ناگفته نماند، قرار بود در شهریور ماه سال گذشته حافظ ناظری این کنسرت را در ایران برگزار کند که در روزهای آخر این اجرا با وجود هماهنگی‌هایی که در قبل انجام شده بود به دلیل عدم صدور ویزا برای نوازندگان مطرح خارجی این کنسرت لغو شد. اما ظاهرا ناظری جوان با وجود همه این مسائل تصمیم گرفته تا بار دیگر برای برگزاری کنسرت در ایران تلاش کند. تا بتواند علاوه بر مخاطبان خارجی بی‌واسطه با هموطنانش در ایران نیز ارتباط باشد.

«ناگفته» برای اولین بار توسط بزرگترین کمپانی موسیقی جهان «سونی» منتشر و روانه بازار جهانی شده است که توانسته توجه بسیاری از رسانه های جهانی را به سمت خود جلب کند، این آلبوم بخش اول «پروژه سمفونی رومی» است و برای ضبط آن بیش از ۵هزار ساعت در استودیوهای ۴ کشور مختلف وقت و انرژی صرف شده است. بخشی از این مجموعه سال گذشته تحت عنوان «بُعد یازدهم» در ایران منتشر شده بود.

(موسیقی ایرانیان)

Check Also

معماری عهد باستان

معماری عهد باستان فلات ایران، محل اقامتگاه های کوهستان کهن است که تاریخ آن به …