هیو جکمن در نقش «اودیسه»؟

 

 

گزارش‌های جدید حاکی از آن است که هیو جکمن بازیگر محبوب هالیوود، در حال مذاکره برای بازی درنقش اصلی اقباس سینمایی جدیدی از داستان حماسی «اودیسه» است.
بنابر گزارش‌ها هیو جکمن که همگی او را برای بازی در نقش ماندگار ولورین مجموعه فیلم‌های اکس-من می‌شناسیم، ممکن است بازی نقش اصلی را در فیلم حماسی و پر خرج جدیدی که بر اساس اشعار حماسی داستان «اودیسه» هومر شاعر یونانی ساخته خواهد شد را بر عهده بگیرد. فرانسیس لارنس کارگردان مجموعه فیلم‌های «عطش بازی‌ها»(The Hunger Games) به عنوان کارگردان این فیلم معرفی شده است.

پیتر کریگ، یکی از نویسندگان دو فیلم «مرغ مقلد»(The Mockingjay) هم وظیفه نوشتن فیلمنامه را بر عهده گرفته و نینا جیکوبسن نیز تهیه کنندگی را بر عهده دارد. گفته می‌شود که تولید این فیلم اوایل سال ۲۰۱۶ آغاز خواهد شد.

اودیسه ، داستان  سفر اودیسه قهرمان اسطوره‌ای یونانی را بعد از جنگ تروآ روایت می‌کند که ۱۰ سال طول می‌کشد تا به خانه خود در ایساکا بازگردد، و در همین حال همسر او پنه لوپه تلاش می‌کند تا خواستگاران سمج و پیگیرش را که سعی می‌کنند به او بقبولانند که اودیسه مرده و دیگر باز نخواهد گشت را از سر باز کند.
نماینده جکمن به مجله The wrap گفته که مذاکرات او با کمپانی سازنده فیلم هنوز در مراحل اولیه است و هیچ چیز به صورت رسمی تأیید نشده است.

تاریخ اکران رسمی فیلم «اودیسه» هم هنوز اعلام نشده اما هیو جکمن را درفیلم بعدیش در نقش «ریش سیاه»(Blackbeard)، در اقتباس جدید داستان پیتر پن که «پن» نام دارد خواهیم دید.
به نظر می‌رسد که موجی جدید برای ساخت فیلم‌های سینمایی از داستان‌های کلاسیک حماسی در هالیوود به راه افتاده باشد؛ شرکت برادران وارنر نیز چندی پیش اعلام کرد که در حال ساخت فیلمی بر اساس «دوزخ دانته» است که در آن دانته شاعر به ۹ طبقه جهنم سفر می‌کند تا زنی که عاشقش است را نجات دهد.

منبع: footofan

Check Also

عباس کیارستمی؛ آبروی سینمای ایران

کیارستمی در کنار ‘جنگل بدون برگ’ عکس: پوریا ماهرویان پوریا ماهرویان بی‌بی‌سی عباس کیارستمی٬ فیلمساز سرشناس …