ساخت تبلت اندرویدی بسیار بزرگ توسط سامسونگ

 

بسیاری از شرکت‌های سازنده تبلت، اندازه‌های ۷ و ۱۰ اینچی را ترجیح می‌دهند؛ اما ظاهراً شرکت سامسونگ قصد دارد تبلتی بسیار بزرگ‌تر از آنچه تصور می‌کنید، بسازد.
طبق گزارش سایت SamMobile، شرکت سامسونگ در حال کار بر روی یک تبلت اندرویدی با صفحه‌نمایش ۱۸٫۴ اینچی است. نام رمزی این دستگاه تاهوئی (Tahoe) است؛ اما هیچ اطلاعاتی در مورد زمان رونمایی از این تبلت وجود ندارد. طبق ادعای سایت SamMobile، این دستگاه از اندروید ۵٫۱ لالی‌پاپ بهره می‌برد و صفحه‌نمایش آن، ال‌سی‌دی تی‌اف‌تی است. رزولوشن این صفحه‌نمایش ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ اعلام شده و از یک پردازنده ۱٫۶ گیگاهرتزی، رم ۲ گیگابایتی، ۲۳ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۲٫۱ مگاپیکسلی برخوردار است.

تاکنون تبلتی با صفحه‌نمایش ۱۸٫۴ اینچی وجود نداشته است؛ اما اگر سامسونگ واقعاً چنین تبلتی بسازد، احتمالاً کاربران حرفه‌ای‌تر را مورد هدف قرار خواهد داد. به عنوان مثال، تاف‌پد (Toughpad) ۲۰ اینچی پاناسونیک برای بسیاری از کاربران بیش‌ازاندازه بزرگ است؛ اما شرکت پاناسونیک این دستگاه را به عنوان ابزاری برای افرادی که به هنگام مسافرت یا رفت‌وآمد به صفحه‌نمایش‌های بزرگ‌تر نیاز دارند، مانند بازاریابانی که محصولاتی را معرفی می‌کنند یا معمارانی که از محل ساختمان دیدن می‌کنند، تبلیغ می‌کند. یک تبلت بزرگ توسط سامسونگ نیز در این دسته از دستگاه‌های حرفه‌ای قرار می‌گیرد؛ اما انتخاب سیستم‌عامل اندروید به جای ویندوز نشان‌دهنده تمرکز سامسونگ بر روی سرگرمی و تفریح خواهد بود. به هر حال بایستی منتظر بمانیم و ببینیم آیا سامسونگ می‌تواند کاربران خود را متقاعد کند تا تبلت‌های بزرگ‌تری به‌کارگیرند.

Check Also

زندگی راحت و امن و بدون SMS

شبکه های اجتماعی اینترنتی برای موفق شدن یک راه بیش تر ندارند. جلب توجه نوجوانان …