مرباهای خونگی تبدیل به یک کسب و کار موفق شدن…

مرباهای خونگی تبدیل به یک کسب و کار موفق شدن…

راه سختی نیست که علاقه شخصی رو تبدیل به یک بیزنس موفق بکنیم. آرین بلانکو یه خانم خوش ذوقه که توی شهر سانتا باربارا…
مرباهای مختلف و طعم های متنوع درست می کنه. همه ی موادی که آرین داخل مرباهاش ازشون استفاده می کنه، از زمین های کشاورزی اطراف محل زندگیش تهیه می کنه، و این نه تنها سلامت و تازه بودن این مربا ها رو تضمین می کنه، بلکه باعث میشه با اومدن هر فصل، طعم مرباهاش عوض بشن و تنوع بیشتری به این مجموعه خوش مزه اش اضافه بشه!

آرین از بچگی توی یه شهر کوچک، یه گوشه ای از فلوریدا زندگی می کرده که تولیدات زیادی نداشته و برای خرید کوچکترین لوازم مورد نیاز آشپزی، باید به مغازه های زنجیره ای سر میزده. برای همین وقتی به کالیفرنیا اومده، از دیدن اونهمه مزرعه کوچک و بزرگ هیجان زده شده و اونجا براش نقطه ی عطفی بوده، برای اینکه به غذا، و هر چی که خوردنی محسوب میشه، یه نگاه دوباره بندازه.

1

آرین از بچگی کنار دست مادربزرگش روی چهارپایه وایمیستاده و میتونید تصور کنید که چجوری به مامانش برای کمک کردن حین آشپزی کمک می کرده. وقتی هم که ازدواج می کنه و به کالیفرنیا میاد، شروع می کنه به درست کردن مرباهای جورواجور برای خودش، تا اینکه از اینور و اونور همه ازش میپرسن که میتونن این مرباها رو ازش بخرن؟ و اینجا بود که تفریح مورد علاقه اش به یه بیزنس لذت بخش تبدیل شد!

آرین برای گرفتن ایده های جدید کافیه یه سر به فروشگاه مزرعه دارها بزنه تا بتونه طعم های مختلف رو توی یک مکان امتحان کنه. اون توی وقت هایی که مربا درست نمی کنه هم توی آشپزخونه، در حال کشف مزه های جدید با مواد دیگه هست. خودش اقرار می کنه که تکنولوژی توی موفقیت کارش سهم بزرگی داشته، چرا که با آپلود کردن چند تا عکس توی سایت های اجتماعی، میتونه خیـــــلی راحت تر و سریعتر خودش رو معرفی کنه، و برای کارهاش سفارش بگیره!

آرین یه جمله برای همه ی کسانی که رویاهای کوچک و بزرگ توی سرشون می پرورونن داره: از ریسک کردن نترسید!

movafaghiat.com

Check Also

چرا درونگراها می‌توانند رؤسای فوق‌العاده‌ای شوند

یک افسانه محبوب رایج این است که مدیران و رؤسای ارشد، حتما باید شخصیت‌های برونگرایی …