رلوک هُلمز، هملت می‌شود/ بازگشت بندیکت کامبربَچ به تئاتر بعد از موفقیت در تلویزیون و سینما

 

گروه بازیگری نمایش «هملت» اثر شکسپیر که از پنجم آگوست تا ۳۱ اکتبر ۲۰۱۵ (۱۴ مرداد تا ۹ آبان ۱۳۹۴) در تئا‌تر باربیکن لندن اجرا می‌شود، کامل شد.

به گزارش سایت ایران تئا‌تر، علاوه بر بندیکت کامبربَچ که در نقش هملت بازی می‌کند، بازیگران زیر هم او را برای اجرای این نمایش همراهی می‌کنند:

لئو بیل (هوراشیو)،شان بروک (اُفلیا)، آناستازیا هیل (گرترود)، سیاران هیندز (کلودیوس)، کوبنا هولد بروک اسمیت (لائرتس) و جیم نورتون (پولونیوس).

لیندسی ترنر، کارگردان نمایش است و اِس دِولین طراحی صحنه نمایش را بر عهده دارد. سونیا فریدمن تهیه کننده معروف و پرکار تئا‌تر هم نمایش را تهیه می‌کند.

بندیکت کامبربَچ بیشتر اعتبار تئاتری خود را مدیون دنی بویل و نمایش «فرانکنشتاین» است. او در نمایش‌های دیگری مثل «بعد از رقص» در تئا‌تر لیتلتون، دو نمایش «شهر» و «کرگدن» در رویال کورت، «هدا گابلر» در تئا‌تر آلمیدا و… بازی کرده است.

او در سریال‌های تلویزیونی زیادی هم بازی کرده است که از بین آن‌ها می‌توان به سریال «هاوکینگ» در سال ۲۰۰۴ (۱۳۸۳) اشاره کرد که کامبربَچ نقش استفان هاوکینگ دانشمند معروف را در این سریال به عهده داشت. او برای بازی در نقش کارآگاه معروف، شرلوک هولمز، در یک سریال تولیدی شبکه تلویزیونی بی‌بی سی به همین نام نیز به شهرت زیادی رسید.

او همچنین در فیلم‌هایی مثل «بازی تقلید»، مجموعه فیلم‌های «هابیتThe Imitation Game»، «کتاب جنگل» و… بازی کرده است.

Check Also

برتولت برشت؛ آلمانی سرگردان

برتولت برشت با نام کامل یوگن برتولت فردریش برشت یکی از برجسته ترین چهره های …