پس از رخشان بنی‌اعتماد و رضا کیانیان، پرويز پرستویی هم چوب حراج زد: در این راستا بنده هم جایزه‌های بین‌المللی خود را تقدیم می‌کنم!

بانوی سینمای ایران و کارگردان ارزشمند میهن‌مان خانم رخشان بنی‌اعتماد و دوست عزیز و هنرمند برجسته سینمای ایران ‌، رضا کیانیان به کمک هموطنانمان آمده‌اند و جایزه‌هایی که حاصل تلاششان در عرصه فرهنگ و سینما بوده را به نفع برادران و خواهران بی‌خانمان به فروش
 پرویز پرستویی هم جوایز اصلی‌اش را برای احداث سرپناهی برای بی‌خانمان‌ها به فروش گذاشت. این بازیگر سینما‌، تئاتر و تلویزیون‌ در یادداشتی که اختصاصا آن را در اختیار ایسنا، قرار داده‌، آورده است: «از آنجایی که در این ایام همه مردم شریف ایران در تکاپوی برگزاری عید نوروز و چیدن سفره هفت سین‌شان هستند که من هم به سهم خود به همه ملت ایران پیشاپیش سال نو را تبریک می‌گویم. اما یادمان باشد، هستند بانوانی که بدون سرپرست و سرپناه در گوشه‌های خیابان عمر خود را سپری می‌ کنند. نه سفره هفت سین دارند و نه خانواده‌ ای که به دیدنش بروند.

در این ارتباط بانوی سینمای ایران و کارگردان ارزشمند میهن‌مان خانم رخشان بنی‌اعتماد و دوست عزیز و هنرمند برجسته سینمای ایران ‌، رضا کیانیان به کمک هموطنانمان آمده‌اند و جایزه‌هایی که حاصل تلاششان در عرصه فرهنگ و سینما بوده را به نفع برادران و خواهران بی‌خانمان به فروش گذاشته‌اند.
در این راستا بنده هم جایزه‌های بین‌المللی خود را که در جشنواره‌های رم‌، رباط‌، جیپور‌ و بلگراد دریافت کرده‌ام را برای فروش به نفع هموطنان بی‌خانمان تقدیم می‌کنم.»
رخشان بنی‌اعتماد و رضا کیانیان طی چند روز گذشته،جوایزشان را حراج کردند.

 

Check Also

عباس کیارستمی؛ آبروی سینمای ایران

کیارستمی در کنار ‘جنگل بدون برگ’ عکس: پوریا ماهرویان پوریا ماهرویان بی‌بی‌سی عباس کیارستمی٬ فیلمساز سرشناس …