آلبوم جدید الویس پریسلی و حراج صد و شصت وسیله متعلق به او

 

 

Elvis
تفنگ دستی متعلق به الویس پریسلی، اسطوره جاودان دنیای موسیقی به قیمت نود و شش هزار دلار به حراج گذاشته شده است. این تفنگ یکی از صد و شصت وسیله‌ای است که به مناسبت سالروز درگذشت الویس در یک حراجی به فروش می‌رسد.

به گزارش سرویس موسیقی کافه سینما، همچنین در این حراجی، گردنبند طلای متعلق به پریسلی که سی و هشت سال پیش و در شانزدهم آگست سال 1977 به خاک سپرده شد و از طرف او به سامی دیویس اهدا شد به قیمت چهل هزار دلار به فروش می‌رسد. از دیگر اقلام حراج شده می‌توان به پیراهن راکت بال متعلق به او که در هنگام این بازی می‌پوشید به قیمت سی و دو هزار و پانصد دلار و کتی که در فیلم It Happened At The World’s Fair پوشیده بود به قیمت بیست و پنج هزار دلار و لباسش در زمان حضور در ارتش به قیمت دو هزار و هفتصد و پنجاه دلار اشاره کرد.

در اوایل این ماه، ارکستر سمفونی The Royal Philharmonic Orchestra اعلام کرد که اقتباسی از بزرگترین ترانه‌های الویس که در استودیوی ابی رود ضبط شده بودند در یک آلبوم جدید گنجانده خواهند شد. این آلبوم مجموعه‌ای از ترانه‌های کلاسیک پریسلی با همراهی یک گروه ارکستر سمفونیک است و در آن، دوان ادی به عنوان گیتاریست و گروه اپرای ایتالیایی Il Volo و خواننده بزرگ مایکل بوبله در ترانه Fever حضور خواهند داشت.

این آلبوم شامل ترانه‌های بزرگی مانند Love Me Tender و Can’t Help Falling In Love و ترانه‌های کمتر شناخته شده‌ای مانند Bridge Over Troubled Water است.

پیش از این پریسیلا پریسلی همسر الویس موافقت خود را با انتشار این آلبوم اعلام کرده بود و این آلبوم به عنوان هفتاد و دومین کار این خواننده بزرگ در روز سی‌ام ماه آگست عرضه می‌شود.

لیست کامل ترانه‌های آلبوم If I Can Dream: Elvis Presley With The Royal Philharmonic Orchestra به شرح زیر است:

Burning Love
It’s Now Or Never
Love Me Tender
Fever (feat. Michael Bublé)
Bridge Over Troubled Water
And The Grass Won’t Pay No Mind
You’ve Lost That Loving Feeling
There’s Always Me
Can’t Help Falling In Love
In the Ghetto
How Great Thou Art
Steamroller Blues
An American Trilogy
If I Can Dream

 

کافه سینما

Check Also

راه های جاودانه کردن فرش دستباف

فرش دستباف یکی از صنایع یا بهتر است بگوییم، هنرهای ایرانی است که آوازه آن …