ستاره زن زیبا و برنده اسکار، دچار افسردگی و در آستانه جدایی است؟

یک لحظه می تواند جیغ بکشد و دقیقه دیگر بخاطر رفتارش عذرخواهی کند. هربار که به مشکلی برمی خورد انگشت اتهام به سوی دانیل دراز است…

زندگی مشترک جولیا رابرتز به مشکلاتی برخورد کرده است. او سیزده سال است که با دانیل مودر( عکاس و فیلمبردار) ازدواج کرده و دارای سه فرزند است.

به گزارش سرویس سینمای جهان اما زندگی مشترک آنها به دلیل روحیه و اخلاق های جولیا رابرتز دچار مشکل شده است. یکی از دوستان نزدیک این زوج اعلام کرد: «دانیل احساس می کند یک رابطه واقعی میان شان برقرار نیست. جولیا یا اوقات تلخ است یا خیلی شاد. بسیار حساس است . یک لحظه می تواند جیغ بکشد و دقیقه دیگر بخاطر رفتارش عذرخواهی کند. هربار که به مشکلی برمی خورد انگشت اتهام به سوی دانیل دراز است. دانیل بریده است.»

این در حالی است که دو سال گذشته به  جولیا رابرتز خیلی سخت گذشته است خواهر ناتنی اش نانسی و مادرش بتی را از دست داد.

«جولیا دچار فروپاشی عاطفی شده است. او که بخاطر بیماری سرطان مادر رنج می کشید. مرگ خواهر ناتنی اش کاملا او را بهم ریخت. چرا که پس از مرگ خواهر ناتنی بیش از هرچیزی به جولیا رابرتز انتقاد شد که احساس می کرد این حجم از شماتت سزاوارش نیست. جولیا اعتقاد دارد که مرگ خواهرش خودکشی نبوده است.» ثروت جولیا رابرتز بیش از 250 میلیون دلار است و یک اسکار بهترین بازیگر زن نقش نخست برای فیلم ارین براکوویچ در کارنامه دارد.

کافه سینما

Check Also

عباس کیارستمی؛ آبروی سینمای ایران

کیارستمی در کنار ‘جنگل بدون برگ’ عکس: پوریا ماهرویان پوریا ماهرویان بی‌بی‌سی عباس کیارستمی٬ فیلمساز سرشناس …