مادران، شهوت پسران شان را از بین می برند!

 مادران2
 جدیدترین تحقیقات چاپ شده در مجله ی Sexual Medicine ، دو دلیل اعجاب برانگیز برای مشکلات جنسی برشمرد: عاشق شدن مرد و رفتار مادر او.
محققان دانشگاه Charles در کشور پرو، پژوهشی بر روی ۹۶۰ مرد بین سنین ۱۵ تا ۸۸ سال انجام دادند و پس از پرسیدن سوالاتی مانند اینکه آیا دچار زود انزالی می شوند یا نه و آمیزش آنها معمولا چقدر طول می کشد، درباره ی رابطه ی آن ها با مادرشان در سال های رشد توضیح خواستند. سلسله سوالات بعدی راجع به سنی بود که برای بار اول عاشق شدند و دستۀ آخر سوالات برای مشخص شدن این مطلب بود که جنبۀ روان شناختی یک مرد چقدر بر جنبۀ فیزیکی وی تاثیر می گذارد.
نتیجه ی شگفت انگیز تحقیقات
براساس نتایج، کسانی که در سنین بالا برای بار اول عاشق شده اند به نسبت، رابطۀ جنسی ضعیف تری دارند که نشان دهندۀ تعارضات طولانی مدت مربوط به رابطۀ جنسی و یا رابطۀ نامشروع است.
هم چنین مشخص شد که رابطه ی تیره ی پسر با مادر در کودکی، با اختلالات جنسی وی در بزرگسالی در ارتباط است. اساساً وقتی یک مرد در کودکی  رابطۀ عاطفی محکمی با مادر ندارد، بعدها در زندگی زناشویی نیز نمی تواند آن پیوند عاطفی را با شریک جنسی خود برقرار کند. از نظر محققان هر دوی این مشکلات دلایل روان شناختی دارند نه فیزیولژیکی( دلایل روحی و نه جسمی).
ناگفته نماند که دیرتر عاشق شدن یا نداشتن رابطۀ عاطفی با مادر، الزاماً باعث نمی شود تا فرد در رابطۀ زناشویی نیز مشکل داشته باشد.
به رابطه ی جنسی سالم برگردید
به همراه شریک جنسی تان با یک روانشناس مشورت کنید. شما بایستی ریشه ی مشکلات جنسی خود را پیدا کنید و قبل از اینکه حادتر شوند، آن را درمان کنید.
اگر از مشکل شغلی رنج می برید یا نگرانی هایی درمورد زندگی اجتماعی یا چیز دیگر دارید، بهتر است با یوگا ذهن خود را آرام کنید.
سعی کنید در طی رابطۀ جنسی تا حدّ ممکن به چشم های همسر خود نگاه کنید تا بتوانید روی رابطه ی جنسی تان تمرکز کنید.
 منبع: باغدارو

 

Check Also

چطور کسی که عاشقش بودید را فراموش کنید

  عشق چیزی بسیار خاص است زیرا وقتی شکست می‌خورد قدرت آسیب زدن به ما …