در هر سنی خوشتیپ باشید

خوشتیپ بودن همیشه و در هر سنی برای همه افراد مهم است. اینطور نیست؟ همه افراد در هر سنی که باشند برای تیپ و سبک پوشش خود اهمیت قائل‌اند و تلاش می‌کنند تا بهترین سبک و پوشش را داشته باشند؛ اما سن که از ۴۰ می‌گذرد این فرآیند در بعضی موارد کمی کند می‌شود؛ مثل وزن کم کردن.

تلاش کردن و رسیدن به هدف‌های بلند مدت بسیار خوب و تحسین‌برانگیز است اما در مدتی کوتاه و با دانستن نکته‌هایی در مورد سبک و استایل هم می‌تواند خوش‌تیپ ماند. همچنین دانستن نکاتی در مورد زیبایی و سلامت، هر چقدر هم که کوچک باشند می‌تواند علاوه بر تأمین سلامتی در زیباتر شدن و تکمیل فرد به کمک بیایند؛ اما این نکته‌ها چه مواردی را شامل می‌شوند و چطور می‌تواند در زمان بسیار اندک خوش‌تیپ‌تر شد؟

برای شروع کافی است که یه عنصر کمی شل به بالاتنهٔ لباستان اضافه کنید. تقریباً در منطقه یقه لباستان. سعی کنید لباسی بپوشید که کمی یقه‌اش شل باشد. جنسی هم که انتخاب می‌کنید اگر از نوع ساتن یا ترمه باشد که چه بهتر. چون باعث می‌شود پوست صورتتان هم لطیف‌تر به نظر برسد. نکته مهم در همه مواردی که به زیبایی مربوط می‌شود در نقطه اول این است که باید خودتان را دوست داشته باشید و از داشتن اندامی که دوستش داری لذت ببرید. شاید در اثر گذشت زمان و بالاتر رفتن سن کمی چین و چروک به بدنتان اضافه شده باشد، اما مگر می‌شود که خودتان را دوست نداشته باشید؟ لباس‌هایی انتخاب کنید که احساس خوبی که به خودتان دارید بیشتر شود. کمی در مورد آرایش کردن صحبت کنیم. بد نیست که کمی از خط چشم یا ریمل برای مژه و چشمانتان استفاده کنید. سعی کنید که تمام گوشه و کنار مربوط به مژه‌هایتان را ریمل بزنید و به درستی از خط چشم استفاده کنید. برای آرایش بقیه بخش‌های صورت سعی کنید از مواد پودری استفاده کنید. این کار را به این دلیل پیشنهاد می‌کنیم که علاوه بر صاف شدن چین‌وچروک‌های صورت، این بخش‌ها توسط پودر پر شده و در مدت زمانی که آرایش دارید کمتر دیده خواهند شد.

گاهی ممکن است به دلیل مشغله کاری یا شخصی حوصله نداشته باشید و برای یک میهمانی دورهمی با دوستانتان یک تی‌شرت و شلوار جین انتخاب کنید. خب انتخاب مناسبیه؛ اما اتو کردن را که فراموش نکردید؟ سعی کنید همه لباس‌ها را، چه رسمی باشند چه اسپرت و دورهمی اتو کنید (البته به شرطی که اتو آن‌ها را خراب نکند). این کار باعث می‌شود بسیار شکیل‌تر به نظر برسید.

شاید حرفمان کمی عجیب باشد ولی از عجیب و غریب پوشیدن نترسید. نیم‌بوتهایی که در کمدتان مدتهاس خاک می‌خورد و طرحی شبیه گوره خر دارند اگر دوست دارید بپوشید. مهم این نیست که دیگران در مورد شما چه فکر می‌کنند. مهم حس خوبی است که خودتان نسبت به وضعیتتان دارید.

درست است که سن همه بالا می‌رود و شاید دیگر شادابی و نشاط دوران جوانی را نداشته باشیم، اما با رعایت نکات کوچک و ساده می‌توانیم همیشه خوب و شاداب باشیم.

منبع:سایت والا مد

Check Also

طراحان مد امروز

از دیرباز نحوه پوشش لباس برای ما انسان ها بسیار مهم بوده به طوری که …