داخل موزه پترسون را از نزدیک ببینید

موزه پترسون یکی از بزرگ‌ترین موزه‌های جهان در زمینه اتومبیل محسوب می‌شود که جدیداً نوسازی شده است. با ما همراه باشید تا نگاهی به اتومبیل‌ها و طراحی جدید موزه پترسون بیندازیم.
تعمیرات ۱۴ ماهه موزه اتومبیل پترسون بالاخره به پایان رسید و نتیجه شگفت‌انگیز است. این مکان به‌روزرسانی شده در واقع روز ۷ دسامبر بازگشایی می‌شود؛ اما عکاسی به نام درو فیلیپز قبل از همه به این موزه رفته و عکس‌هایی جذاب از داخل این موزه ثبت کرده که در ادامه می‌بینید.

موزه پترسون از نمای خارجی جدیدی بهره می‌برد که کل ساختمان را با روبان‌های منحنی از جنس استیل ضدزنگ پوشانده است. این نمای فلزی خمیده بازدیدکنندگان را برای مشاهده انحناهای پیچیده وسایل نقلیه‌ای که در داخل این موزه قرار دارند، آماده می‌کند. پس از ورود، بازدیدکنندگان می‌توانند از ۲۵ گالری مختلف که در ۳ طبقه و در زیربنایی به وسعت ۹۵ هزار فوت مربع آماده شده، لذت ببرند.

مجموعه اتومبیل‌های پترسون شامل طیف گسترده‌ای از اتومبیل‌های شگفت‌انگیز است؛ از اتومبیل‌های اروپایی مختص مسابقه گرفته تا اتومبیل‌های خاصی که در کالیفرنیا ساخته شده‌اند. در طبقه سوم تاریخ اتومبیل به نمایش گذاشته شده و یک گالری از اتومبیل‌های هالیوودی مانند فراری از سریال مگنوم پی.آی به چشم می‌خورد. هر چه پایین‌تر می‌آیید، تمرکز به سمت فناوری و سرعت می‌رود و اتومبیل‌هایی مانند مدل ۱۹۵۴ مرسدس-بنز دابلیو ۱۹۶ استریم لاینر (1954 Mercedes-Benz W196 Streamliner ) و اتومبیل‌های بخاری خودنمایی می‌کنند. در طبقه اول شاهد جلوه‌نمایی هنر طراحی هستیم و اتومبیل‌هایی مانند مدل ۱۹۳۶ تایپ ۵۷ اس‌سی بوگاتی آتلانتیک (1936 Type 57sc Bugatti Atlantic) و اتومبیل‌های هنری بی‌ام‌و را می‌بینیم.
















Check Also

بهترین خودروهای کامپکت جهان در سال 2015

خودروهای کامپکت پرفروش‌ترین رده‌ در بازار خودروها هستند و همواره رقابت بسیار شدیدی بین شرکت‌های …