تولید قایق تفریحی لوکس توسط بوگاتی

بوگات2 pg
شرکت بوگاتی مجدداً به تولید قایق می‌پردازد و این بازگشت را با انتشار خبر تولید یک قایق تفریحی و لوکس که از فیبر کربن ساخته خواهد شد، اعلام کرد.

شرکت بوگاتی به شدت مشغول کار بر روی اتومبیل فوق‌سریع جدید خود یعنی شیرون (Chiron) است که احتمالاً در ماه مارس سال ۲۰۱۶ در نمایشگاه ژنو به نمایش گذاشته خواهد شد. با این حال این شرکت فرصتی پیدا کرده و با همکاری شرکت پالمر جانسون یک قایق لوکس و باز طراحی کرده که قصد دارد به خدمت زنان و مردان ثروتمند و علاقه‌مند به قایق تفریحی در بیاید.

این قایق تفریحی که نینیته (Niniette) نام دارد، با سه بدنه مختلف ارائه خواهد شد که یکی ۴۲ فوت، یکی ۶۳ فوت و دیگری ۸۸ فوت طول خواهد داشت. هر سه مدل بدون توجه به اندازه، از یک بدنه فیبر کربنی سبک بهره می‌برند که طرحشان از مدل‌های کلاسیک بوگاتی مانند تایپ ۴۱ رویال و تایپ ۵۷ سی آلتانته الهام گرفته شده است. نقاشی دو رنگ این قایق نیز به گذشته بوگاتی بر می‌گردد؛ اما بخش‌های مدرنی نیز به چشم می‌خورد مانند شیشه یکسره که در جلو دیده می‌شود و ستون‌های سقفی C شکل.

این قایق تفریحی ظرفیت ۴ سرنشین را دارد که می‌توانند در یک سالن بزرگ که روی عرشه قرار دارد، حمام آفتاب بگیرند یا در سالن کوچک‌تری که در طبقه پایین وجود دارند، بمانند. این قایق با یک کابین خدمه داخلی طراحی شده است.

هنوز در مورد موتوری که قدرت این قایق را تأمین می‌کند، اطلاعاتی منتشر نشده است. پالمر جانسون می‌گوید حداکثر سرعت مدل‌های کوچک‌تر ۳۸ گره دریایی معادل ۴۵ مایل در ساعت است. شرکت بوگاتی قبلاً با پالمر جانسون همکاری نکرده بود.

قیمت پایه مدل ۴۲ فوتی ۲ میلیون یورو معادل ۲٫۲ میلیون دلار است. این در حالی است که قیمت مدل ۶۳ فوتی ۳٫۵ میلیون دلار تعیین شده و قیمت مدل ۸۸ فوتی هنوز اعلام نشده است. پیش‌بینی می‌شود تولید این قایق‌ها حدود یک سال طول بکشد و نمونه آزمایشی این قایق‌ها ارائه نخواهد شد؛ زیرا خریداران می‌توانند تقریباً تمام جوانب قایق‌هایشان را سفارشی‌سازی کنند.


 

Check Also

بهترین خودروهای کامپکت جهان در سال 2015

خودروهای کامپکت پرفروش‌ترین رده‌ در بازار خودروها هستند و همواره رقابت بسیار شدیدی بین شرکت‌های …