اولین تصاویر فراری ۴۸۸ اسپایدر

فراری

اولین عکس‌های اتومبیل فراری ۴۸۸ اسپایدر به صورت آنلاین منتشر شد.
۴۸۸ اسپایدر (488 Spider) جدیدترین اتومبیل خط تولید کروکی‌های فراری و البته یک اتومبیل خاص است. این اتومبیل قرار است در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۵ رونمایی شود؛ اما قبل از شروع این نمایشگاه، یک عکاس در چین موفق شده چند عکس از این اتومبیل را ثبت کند. اگرچه این عکاس از نورپردازی حرفه‌ای و تجهیزات مناسب عکاسی استفاده نکرده؛ اما ۴۸۸ اسپایدر همان‌طور که در عکس مشاهده می‌کنید، کاملاً واضح است.
۴۸۸ اسپایدر که بر اساس فراری ۴۸۸ جی‌تی‌بی (488 GTB) ساخته شده، بخش‌های زیادی از طراحی ۴۵۸ ایتالیا (458 Italia) را به کار گرفته است؛ اما بدنه آن مجدداً طراحی شده تا عضلانی‌تر و قوی‌تر به نظر برسد. همچنین این اتومبیل بسیار آئرودینامیکی‌تر است و نسبت به ۴۵۸، ۵۰ درصد فشار بیشتری به سمت پایین ایجاد می‌کند. مطمئناً زمان باز و بسته کردن سقف این اتومبیل شبیه ۴۵۸ است که تنها ۱۴ ثانیه نیاز دارد.

۴۸۸ اسپایدر از نظر عملکردی، قدرتمندترین کروکی فراری تا بدین روز است. موتور این اتومبیل در واقع کوچک‌تر از موتور ۳٫۹ لیتری ۴۵۸ است؛ اما از توربو شارژ دوقلو بهره می‌برد و ۶۶۱ اسب بخار توان و ۵۶۱ پوند بر فوت گشتاور دارد. این اتومبیل وارث واقعی شتاب یک چهارم مایلی ۱۰ ثانیه‌ای است و در عرض ۳٫۰ ثانیه از سرعت ۰ به سرعت ۶۰ مایل در ساعت می‌رسد. دستیابی به سرعت ۱۲۰ مایل در ساعت از سرعت ۰، تنها به ۸٫۷ ثانیه زمان نیاز دارد. حداکثر سرعت این اتومبیل ۲۰۳ مایل در ساعت است.

این اتومبیل قرار است در بهار سال ۲۰۱۶ با قیمت ۲۷۵ هزار دلار برای فروش عرضه شود.






footofan

Check Also

بهترین خودروهای کامپکت جهان در سال 2015

خودروهای کامپکت پرفروش‌ترین رده‌ در بازار خودروها هستند و همواره رقابت بسیار شدیدی بین شرکت‌های …