فیلم ایناریتو-دی‌کاپریو: “بازگشت”،

ساعاتی پیش تریلر تازه‌ترین فیلم لئوناردو دی کاپریو منتشر شده است. این فیلم که «بازگشت» (THE REVENANT) نام دارد، اثری از الخاندرو گونزالو ایناریتو است که بر مبنای داستانی واقعی ساخته شده است.

به گزارش سرویس سینمای جهان کافه سینما، فیلم داستانی حماسی و هیجان‌انگیز از ماجراجوهایی یک انسان و تلاش او برای زنده ماندن را در اوایل قرن نوزدهم روایت می‌کند. در این داستان الهام‌بخش، لئوناردو دی‌کاپریو در نقش هیو گلس، شکارچی پوست خز و کاشف بازی می‌کند. حمله وحشیانه یک خرس به او باعث می‌شود مجروح و زخمی شود اما هم‌قطارانش نه تنها به او کمک نمی‌کنند بلکه او را همان طور زخمی و بی‌پناه در طبیعت رها می‌کنند تا بمیرد. گلس که برای زنده ماندن خسته و زخمی است و به شدت از اینکه دوست مورد اعتمادش جان فیتزچرالد (تام هاردی) به او خیانت کرده، زجر می‌کشد. گلس با تصمیمی راسخ و با عشق به خانواده‌اش، باید یک زمستان سخت را پشت سر می‌گذارد و ۲۰۰ مایل را طی می‌کند تا انتقامش را از همراهانی که او را تنها گذاشته‌اند بگیرد.

the-revenant-image-leonardo-dicaprio-alejandro-gonzalez-inarritu Custom

به گزارش سرویس سینمای جهان کافه سینما، امانوئل لوبتسکی، مدیر فیلمبرداری تحسین شده یک بار دیگر پس از «بردمن» با ایناریتو همکاری می‌کند. ایناریتو در این فیلم تنها از نور طبیعی استفاده کرده و لوکیشن‌ها از مناطقی بسیار بکر و دور از دسترس انسان‌ها انتخاب شده است. به همین خاطر تنها چند ساعت در روز می‌توانسته‌اند کار کنند. ایناریتو درباره تجربه‌اش در این فیلم می‌گوید: «ما یک کار بسیار تجربی‌ اینجا انجام دادیم. من معتاد به کارهایی شده‌ام که یا در انجامش شکست می‌خوریم یا ما را شگفت‌زده می‌کند. همه ما در آن سهیم هستیم.» به نظر می‌آید پس از تجربه «بردمن» این بار هم با سکانس‌های بسیار طولانی و دوربین روی دست مواجه هستیم.

ایناریتو درباره دی‌کاپریو هم می‌گوید: «او شجاع است. بازیگر فوق‌العاده‌ای است. از این که او چقدر خوب است شگفت‌زده شدم. فکر کنم یک جور فهم ارزشمند از نوع بشر درون چشمانش می‌توانم ببینم.»

فیلم ۲۵ دسامبر همزمان با اکران «ماموریت غیرممکن ۵» و فیلم تازه دیوید او راسل به نمایش در می‌آید تا وارد رقابت‌های اسکار شود. آیا این بار هم دی‌کاپریو اسکار را به بازیگر دیگری تحویل می‌دهد؟

Check Also

عباس کیارستمی؛ آبروی سینمای ایران

کیارستمی در کنار ‘جنگل بدون برگ’ عکس: پوریا ماهرویان پوریا ماهرویان بی‌بی‌سی عباس کیارستمی٬ فیلمساز سرشناس …