درگذشت سیلا بلک مجری و خواننده بزرگ/ واکنش‌ پل‌مک‌کارتنی و رینگو استار

 

درگذشت سیلا بلک مجری و خواننده بزرگ/ واکنش‌ پل‌مک‌کارتنی و رینگو استار را در "کافه سینما" بخوانید

 سیلا بلک خواننده و مجری معروف تلویزیونی در سن هفتاد و دو سالگی درگذشت. جنازه بلک با نام واقعی پریسیلا وایت در ویلای او در نزدیکی ماربللا اسپانیا کشف شد.

به گزارش سرویس موسیقی کافه سینما، پلیس اسپانیا بعد از شناسایی هویت او دستور کالبدشکافی را داد و بعد از آن مشخص شد جنازه متعلق به این مجرای توانا بوده است. او به مرگ طبیعی فوت کرد.

بلک از این ویلا برای تعطیلات تابستانی خود استفاده می‌کرد و به نظر می‌رسد از سه روز قبل و به همراه یکی از پسرانش در این ویلا حضور داشته است.

او که در شهر لیورپول به دنیا آمده بود در دهه شصت میلادی توسط گروه بیتلز مورد شناسایی و حمایت قرار گرفت و در کارنامه او دو ترانه Anyone Who Had a Heart و You’re My World که به صدر جدول پرفروش‌ترین‌های انگلستان رسیدند به چشم می‌خورد و ترانه Anyone Who Had a Heart او به عنوان پرفروش‌ترین اثر از یک خواننده زن در دهه شصت میلادی به ثبت رسید.

بلک در کلاب کیورن شهر لیورپول و در کنار بزرگانی مانند گروه بیتلز به اجرای موسیقی می‌پرداخت و توسط رینگو استار به برایان اپشتاین که بعدها مدیر برنامه‌های او شد معرفی شد. در کارنامه موسیقیایی بلک، عرضه چهارده آلبوم به چشم می‌خورد.

بلک در شهر لیورپول با بابی ویلیس آشنا شد و آنها در سال 1969 با هم ازدواج کردند و تا سال 1998 که بابی براثر سرطان درگذشت در کنار هم ماندند.

از برنامه‌های مشهوری که او اجرای آنها را بر عهده داشت می‌توان به دو شوی مشهور Surprise Surprise و Blind Date اشاره کرد.

پس از مرگ بلک، سر پل مک کارتنی و رینگو استار به او ادای احترام کردند. سر پل مک کارتنی ضمن اشاره به شوکه شدنش از شنیدن این خبر، در توییتی از او به عنوان دختری دوست داشتنی که همه را با روح بزرگ خود و صدای متمایز و شوخ طبعی‌اش تحت تاثیر قرار می‌داد یاد کرد. همچنین او آشنایی با بلک را یکی از شانس‌های زندگی خود عنوان کرد و گفت: “دوست داشتن او به خاطر ذاتش چیز خیلی ساده و طبیعی بود.”

همچنین رینگو استار دیگر عضو گروه بیتلز ضمن اشاره به شنیدن خبر درگذشت بلک و اینکه همه دلتنگ او خواهند شد برای خانواده‌اش بهترین‌ها را آرزو کرد.

پل اوگریدی، مجری بزرگ تلویزیون انگلستان و یکی از دوستان همشهری او هم ضمن تمجید از بلک گفت: “ما نزدیک به بیست سال با هم دوست بودیم و او مثل خواهر من بود. وقتی امسال او را در جشن تولدم دیدم حالش کاملا خوب به نظر می‌رسید. او بانویی توانمند بود.”

همچنین دیگر مجریان شبکه آی.تی.وی انگلستان مانند پیرس مورگان، فیلیپ اسکافیلد و کرولاین فلاک ضمن تمجید از او، به خاطر این اتفاق با خانواده بلک ابراز همدردی کردند.

caffecinema.com

Check Also

پلیس آلمان: مهاجم ۱۸ ساله به تیراندازی و کشتار علاقه داشت

Image copyrightGETTY پلیس آلمان می‌گوید فرد مسلحی که در یک مرکز خرید در شهر مونیخ …