بنزین پاک !!!

توزیع 7 میلیون لیتر بنزین پاک در تهران

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران گفت: حدود 7 تا 8 میلیون لیتر بنزین پاک، روز گذشته در 90 جایگاه پمپ بنزین شهر تهران توزیع شد. «مرتضی عابدینی» افزود: به منظور کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی و براساس هماهنگی با مدیران ارشد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی قرار شد تا یکم اسفند ماه در تمام جایگاه‌ها، بنزین پاک توزیع شود. وی با اشاره به اینکه بنزین پاک همان بنزین یورو 4 نیست، اظهار کرد: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی به عنوان توزیع کننده این فراورده مدعی است آنچه به انبارها و مخازن تحویل داده شده سوخت بنزین پاک است.وی به تعداد جایگاه‌های فعال در استان تهران اشاره کرد و گفت: اکنون حدود 259 جایگاه فعال در شهر تهران و شهرستان‌های تابعه پایتخت فعالیت می‌کند که تا پایان این ماه تمامی آنها عامل توزیع بنزین پاک خواهند شد.
عابدینی افزود: به طور متوسط در کل استان تهران بالغ بر 12 میلیون و 500 تا 12 میلیون و 600 هزار لیتر بنزین در روز مصرف می‌شود.
مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه تهران افزود: در شهر تهران نیز به طور متوسط بالغ بر 9 میلیون لیتر بنزین در روز مصرف می‌شود.
وی دلیل محدودیت تعداد جایگاه‌های عرضه بنزین پاک را تعداد کم جایگاه در هسته مرکز شهر تهران اعلام کرد و گفت: احداث جایگاه در محدوده شهر تهران با توجه به گران بودن زمین با محدودیت‌هایی روبرو است.

Check Also

اشتباهات رایجی که به خودرو آسیب می زند

  ۳۰ مورد از اشتباهات رایجی که به خودرو آسیب می زند هیچ‌کدام از ما …