۳۷ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی تئاتر مقاومت فتح خرمشهر ارسال شد

. 37 اثر به دبیرخانه جشنواره ملی تئاتر مقاومت فتح خرمشهر ارسال شد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: تاکنون 37 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ملی تئاتر مقاومت فتح خرمشهر ارسال شده است.
همایونقنواتی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: متقاضیان شرکت در جشنواره ملی تئاتر مقاومت فتح خرمشهر تا 31 فروردین فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
وی گفت: این جشنواره در دو بخش تئاتر صحنه ای و خیابانی ارایه می شود.

قنواتی افزود: پس از آن هیات داوران ، با هماهنگی اداره کل هنرهای نمایشی کشور ، برای ارزیابی آثار انتخاب خواهند شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ادامه داد: با توجه به اینکه در سال های گذشته در این جشنواره در سطح بین المللی تنها دو سه اثر شرکت کرده بودند،امسال و پارسال به صورت ملی برگزار شد که امسال آثار خوبی تاکنون از سراسر کشور واصل شد.
وی با بیان اینکه آثار شرکت کننده از خوزستان در جشنواره ملی مقاومت فتح خرمشهر مورد حمایت قرار می گیرند، اظهار کرد: این آثار هم در زمان نمایش هزینه ورودی به آنها تعلق می گیرد و هم مقداری از هزینه تولید به گروه ها اختصاص می یابد.
قنواتی افزود: جشنواره ملی مقاومت فتح خرمشهر با هماهنگی مرکز هنرهای نمایشی و منطقه آزاد اروند برگزار می شود که امیدواریم نقش موثری در کیفیت تئاتر استان و ایجاد ارتباط با مردم خرمشهر و آبادان داشته باشد.
هجدهمین جشنواره ملی تئاترمقاومت فتح خرمشهر 31 اردیبهشت تا سوم خرداد ماه در آبادان و خرمشهر برگزار می شود که این جشنواره در سال های گذشته در چند دوره به صورت بین المللی برگزار شد.

Check Also

برتولت برشت؛ آلمانی سرگردان

برتولت برشت با نام کامل یوگن برتولت فردریش برشت یکی از برجسته ترین چهره های …