راهکار کیت میدلتون برای پوشیدن طولانی‌ کفش پاشنه بلند

کاترین، دوشس کمبریج یا همان کیت میدلتون، همسر شاهزاده ویلیام، دوک کمبریج است. کیت میدلتون با توجه به موقعیتی که در دربار سلطنتی بریتانیا دارد طبیعتاً باید با رعایت سبک و شیوه خاصی لباس بپوشد. به علاوه خود کیت میدلتون با سبک پوشش مناسبی که دارد همیشه مورد توجه طراحان و متصدیان مد و لباس است؛ چرا که سبک پوشش کیت مختص به خودش بوده و با اینکه در خاندان سلطنتی زندگی مرفه و آسانی از لحاظ تهیه کردن آنچه لازم دارد را تجربه می‌کند، این سلیقه و رعایت نکات مهم و خوب درزمینهٔ مد و پوشش مناسب است که او را زیر ذره‌بین دست‌اندرکاران دنیای مد قرار داده.

اما اگر بخواهیم در مورد او به طور مفصل صحبت کنیم باید موارد مختلفی را مورد بررسی قرار دهیم؛ اما در این مطلب نکته‌ای که در مورد کیت به بررسی خواهیم گذاشت، پوشیدن تقریباً همیشگی کفش‌های پاشنه‌بلند توسط اوست.

کیت تقریباً در همه مراسم و شرایطی که حاضر می‌شود، کفش پاشنه‌بلند به پا دارد و این موضوع برای خانمی که مدت طولانی کفش پاشنه‌بلند به پا دارد می‌تواند او را اذیت کند. پس کیت میدلتون چطور چنین شرایطی را برای خود آسان کرده است؟

راه‌حلی که این دوشس عاشق کفش پاشنه‌بلند انتخاب کرده،‌ استفاده از کفی‌های کفش چندلایه است که خودش آن‌ها را تهیه می‌کند. به گفته US Magazine کیت میدلتون هرازگاهی با حضور در یکی از فروشگاه‌های Selfridge از کفی‌های کفش Alice Bow خریداری کرده و آن‌ها را استفاده می‌کند؛ اما در این کفی‌ها چه چیزی نهفته که می‌تواند راحتی پا در کفش پاشنه‌بلند را در مدت زمان طولانی تضمین کند.

کیت از کفی‌های مربوط به کفش‌های تخت و پاشنه‌بلند همزمان استفاده می‌کند. بر اساس اطلاعاتی که در مورد این کفی‌ها وجود دارد، جنس آن‌ها از چرم ایتالیایی است و خود آن‌ها به صورت چندلایه باریک روی هم درست شده‌اند. فاصله بین این لایه‌ها با حباب‌های ریز هوا پر شده است؛ بنابراین زمانی که می‌ایستید یا راه می‌روید احساس می‌کنید روی بالشتکی از هوا هستید و پایتان فشار کمتری تحمل می‌کند. قیمت یک جفت از این کفی‌ها ۱۴ پوند معادل ۲۲ دلار است.

شما برای اینکه سختی پوشیدن کفش پاشنه‌بلند را آسان کنید چه راهکاری بکار می‌برید؟

کیت میدلتون و استفاده راحت از کفش پاشنه بلند

Check Also

طراحان مد امروز

از دیرباز نحوه پوشش لباس برای ما انسان ها بسیار مهم بوده به طوری که …