هیجان‌انگیزترین اتومبیل‌های نمایشگاه لس‌آنجلس

لند

هفته گذشته نمایشگاه اتومبیل لس‌آنجلس کار خود را با نمایش تعداد زیادی اتومبیل کانسپت ارزشمند آغاز کرد. در ادامه به هیجان‌انگیزترین اتومبیل‌هایی که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شدند، می‌پردازیم.
نمایشگاه لس‌آنجلس امسال از هر چیزی کمی داشت، از اتومبیل‌های اسپرت بسیار پیشرفته گرفته تا اتومبیل‌های مقرون‌به‌صرفه، از اتومبیل کانسپتی که قصد داشت آینده رانندگی را پیش‌بینی کند تا احیای یک مدل نمادین از گذشته. در کل، این نمایشگاه کاملاً منطقی، معقول و متعادل بود.
در ادامه به بررسی هیجان‌انگیزترین اتومبیل‌های این نمایشگاه می‌پردازیم. توجه داشته باشید که این فهرست ترتیب خاصی ندارد.
مدل ۲۰۱۷ فیات ۱۲۴ اسپایدر
شرکت مزدا به عنوان بخشی از توافق خود با شرکت فیات، اتومبیل میاتا را نوسازی کرد و به شکل یک فیات ارائه داد. این اتومبیل از یک موتور ۱٫۴ لیتری ۴ سیلندر ساخته شده در فیات بهره می‌برد که ۱۶۰ اسب بخار توان و ۱۸۴ پوند بر فوت گشتاور دارد.
لندروور رنج‌روور اووک کانورتیبل
کراس‌اور رنج‌روور اووک تفاوت زیادی با یک لندروور معمولی دارد. نسخه کروکی این اتومبیل جدیداً معرفی شده است. این اتومبیل اولین بار در سال ۲۰۱۲ به صورت یک اتومبیل کانسپت معرفی شده بود و حالا نسخه تولید انبوه آن به نمایش گذاشته شده است. سقف متحرک این اتومبیل می‌تواند تا سرعت ۳۰ مایل در ساعت کار کند و ۱۸ ثانیه طول می‌کشد تا جمع شود. این در حالی است که باز شدن آن تنها به ۲۱ ثانیه زمان نیاز دارد. این اتومبیل از یک موتور ۲٫۰ لیتری توربو شارژ ۴ سیلندر برخوردار است که ۲۴۰ اسب بخار توان و ۲۵۱ پوند بر فوت گشتاور دارد. همچنین این اتومبیل از یک جعبه‌دنده اتوماتیک ۹ سرعتی بهره می‌برد و دیفرانسیل چهارچرخ است.
مدل ۲۰۱۷ بیوک لاکراس
این اتومبیل از یک موتور جدید ۳٫۶ لیتری V6 بهره می‌برد که ۳۰۵ اسب بخار توان و ۲۸۸ پوند بر فوت گشتاور دارد. یک جعبه‌دنده اتوماتیک ۸ سرعتی در کنار این موتور به کار گرفته شده است. همچنین این اتومبیل از سیستم دیفرانسیل جلو یا دیفرانسیل تمام چرخ دوکلاچه بهره می‌برد.
مدل ۲۰۱۶ هوندا سیویک کوپه
سدان هوندا سیویک که مجدداً طراحی شده، نسبت به مدل‌ قبلی سبک بسیار متفاوتی دارد و این تفاوت با معرفی نسخه کوپه دو در این اتومبیل در لس‌آنجلس ادامه یافت. این کوپه از یک موتور ۲٫۰ لیتری ۴ سیلندر برای مدل‌های پایه و یک موتور ۱٫۵ لیتری توربو شارژ ۴ سیلندر برای تیپ‌های گران‌تر بهره می‌برد.
لامبورگینی هوراکان ال‌پی ۵۸۰-۲
این مدل هوراکان دارای سیستم دیفرانسیل عقب است. این اتومبیل ۵۸۰ اسب بخار توان و ۳۹۸ پوند بر فوت گشتاور دارد و در عرض ۳٫۴ ثانیه از سرعت ۰ به سرعت ۶۰ مایل در ساعت می‌رسد.
مدل ۲۰۱۶ مزدا سی‌ایکس-۹
این اتومبیل سه ردیف صندلی دارد و نسبت به مدل‌های قبلی مزدا شیک‌تر است. یک موتور ۲٫۵ لیتری توربوشارژ ۴ سیلندر در این اتومبیل به کار گرفته شده که جدیدترین موتور از سری SkyActiv محسوب می‌شود. این موتور ۲۵۰ اسب بخار توان و ۳۱۰ پوند بر فوت گشتاور دارد.
مدل ۲۰۱۷ مرسدس-بنز اس‌ال-کلس
مدل اس‌ال ۴۵۰ جایگزین اس‌ال ۴۰۰ می‌شود و از نسخه قدرتمندتر موتور ۳٫۰ لیتری توربو شارژ دوقلو V6 بهره می‌برد. مدل اس‌ال ۵۵۰ با همان موتور ۴٫۷ لیتری توربو دوقلو V8 و مدل اس‌ال ۶۳ ای‌ام‌جی و اس‌ال ۶۵ ای‌ام‌جی با موتور ۵٫۵ لیتری توربو دوقلو V8 و موتور ۶٫۰ لیتری توربو دوقلو V12 ارائه می‌شوند. یک جعبه‌دنده جدید ۹ سرعتی برای مدل‌های غیر ای‌ام‌جی و یک مدل اتوماتیک ۷ سرعتی برای تمام مدل‌ها ارائه می‌شود.
سدان کانسپت سوبارو ایمپرزا
این اتومبیل کانسپت تلاش سوبارو برای ارائه اتومبیلی را نشان می‌دهد که کاربرد کمتری دارد؛ اما شیک‌تر است.
فولکس‌واگن بیتل دون و دنیم
شرکت فولکس‌واگن خبرهای خوبی برای متولدین دهه ۷۰ میلادی دارد. این خبر خوب به شکل دو اتومبیل کانسپت از گذشته نزدیک که مجدداً رواج شده منتشر شد. اتومبیل‌های بیتل دون و دنیم از فولکس‌واگن‌های سفارشی‌سازی شده و خاص دوره دیسکو الهام گرفته‌اند.
کانسپت ۲۶ ولوو
کانسپت ولوو برای نمایشگاه امسال لس‌آنجلس یک اتومبیل نبود. این کانسپت که کانسپت ۲۶ نام دارد، یک صندلی، یک داشبورد و یک فرمان است که قصد دارد داخل کابین یک اتومبیل خودران در آینده را به نمایش بگذارد.

Check Also

بهترین خودروهای کامپکت جهان در سال 2015

خودروهای کامپکت پرفروش‌ترین رده‌ در بازار خودروها هستند و همواره رقابت بسیار شدیدی بین شرکت‌های …