چگونه استرس همسرتان را از بین ببرید؟

شاید بعد از یه روز خسته کننده، مردتون دوست داشته باشه فقط با آرامش روی مبل لم بده و هیچکاری انجام نده. تنها کاری که شما باید انجام بدین اینه که این نکته رو گرفته و به جای اینکه بیشتر خسته اش کنین، استرسش رو از بین ببرین. اینم چندتا روش برای اینکه مردتون رو آروم کنین:

شنونده خوبی باشین

وقتشه که تلویزیون یا رادیو رو خاموش کرده و موبایلتون رو کنار بذارین و به چشمهای همسرتون نگاه و بهش کاملا توجه کنین. خیلی از مردها هستن که دوست دارن به جای خودداری، درباره احساس یا نگرانی هاشون حرف بزنن. پس صبورانه بهش گوش بدین و نصیحتش نکنین. میتونین بین حرفاش نظر بدین، اما از راه حل دادن و نصیحت کردن پرهیز کنین.

با هم ورزش کنین

اگه همسر عزیزتون در انجام برنامه تناسب اندامش کمی دمدمی مزاجه، هیچی مثل یه ورزش یا بازی مورد علاقه اش نمیتونه خوشحالش کنه. می تونین با هم دیگه به پیاده روی برین یا توی پارک بدمینتون بازی کنین و لذت ببرین. این کار روی خلق و خو و روحیه شما و همسرتون خیلی تاثیرگذاره.

بهش فشار نیارین

اگه همسرتون روز سختی داشته، شاید دلش بخواد بیرون بره و شایدم بخواد روی مبل لم بده و یه کاسه چیبس و یه لیوان نوشابه بخوره! پس بهش فشار نیارین که کاری که شما دوست دارین رو انجام بده ، اگه مجبورش کنین و همسرتون هم انجام نده در نهایت احساس گناه میکنه و حالش بدتر میشه. به جای اینکار باهاش همراهی کنین.

غذا

غذای مورد علاقه اش رو درست کنین

یه روش عالی برای به دست آوردن قلب مردها، شکمشونه! چیزی براش درست کنین که خیلی دوست داره و بیشتر اوقات هوس میکنه. مثلا پاستا با نون سیر یا مرغ گریل شده و دسر های خوشمزه که معمولا راحت درست میشن. میز غذا رو با شمع تزیین کرده و بذارین همسرتون حس کنه آدم خاصیه. بعدش میبینین که استرسش مثل کره آب میشه!

بذارین احساس مطلوب بودن داشته باشه

بعد از یه روز سخت و خسته کننده، مرد شما ممکنه علاقه ای به برقراری رابطه جنسی نداشته باشه، پس سخت نگیرین و فکر نکنین که دیگه به شما علاقه و کششی نداره. میتونین به جای برقراری رابطه جنسی با استفاده از روغن های ضروری همسرتون رو ماساژ بدین تا استرسش از بین بره.

ترجمه توسط تیم نویسندگان نوین زی (کپی از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد)

منبع: The Times of India

Check Also

۳ اشتباه مالی که زوج های جوان انجام می دهند

ازدواج یه نقطه عطف هیجان انگیز در زندگی برای همه ی زوج هاست، اما بعد …