پروژه تازه گل‌شیفته: بازیگر جلای وطن کرده “درباره الی” و لویی گارل در فیلم جدید کارگردان افغان+ خلاصه داستان فیلم درباره: دو عاشق بدسرنوشت

 

پروژه تازه گل‌شیفته: بازیگر جلای وطن کرده "درباره الی" و لویی گارل در فیلم جدید کارگردان افغان

لویی گارل، گلشیفته فراهانی و پییر نانی در فیلم جدید عتیق رحیمی نقش آفرینی خواهند کرد.

به گزارش سرویس سینمای جهان کافه سینما، این سه بازیگر برای نقش آفرینی در پروژه جدید عتیق رحیمی، مرزهای تماس(ports of call) وارد مذاکره شده اند.

داستان برگرفته از کتاب پرفروش امین مالوف درباره دو عاشق بدسرنوشت است که در دوران جنگ جهانی دوم در شهر پاریس با هم آشنا می‌شوند. اوسایان راوی داستان و شاهزاده ی مسلمان از دربار عثمانی و کلارا مبارزی آزادی خواه یهودی از شهر وین است. مرزهای تماس تلفیق جنون ، پیوندهای خانوادگی, عشق و نامیدی  است، داستان هویت های مشکوک در دوران مقاومت کشور فرانسه در جنگ جهانی دوم است. گلشیفته فراهانی و عتیق رحیمی قبلا باهم در سنگ صبور همکاری داشتند. لویی گارل(بازیگر) امسال دو دوست را کارگردانی کرد که نخستین تجربه فیلمسازی اوست. در دو دوست گلشیفته فراهانی نقش آفرینی کرده است.

فیلمنامه مرزهای تماس را رحیمی همراه ران سنکوفسکی می نویسد. تهیه کنندگان فیلم فرانسوی و از خاورمیانه هستند. پروژه در دوران پیش تولید است و فیلمبرداری از ژانویه سال آینده شروع می شود.

 

Check Also

عباس کیارستمی؛ آبروی سینمای ایران

کیارستمی در کنار ‘جنگل بدون برگ’ عکس: پوریا ماهرویان پوریا ماهرویان بی‌بی‌سی عباس کیارستمی٬ فیلمساز سرشناس …