لواسان، دهات دیروز و …امروز

باغ‌ ویلای ۱۲۰ میلیاردی در لواسان

3a5oc0691np60xg2i31h

در حالی که بازار خرید و فروش مسکن در پایتخت هنوز در رکود به سر می‌برد، مالکان و سازندگان ویلا در حومه تهران و شهرهای شمالی کشور، همچنان ویلاهای خود را در بازار فروش عرضه کرده‌اند.

 در حومه تهران بسیاری از سازندگان ویلاهای شیک و لوکسی را ساخته‌ و با قیمت‌های متفاوت به فروش گذاشته‌اند که بر اساس این گزارش ارزان‌ترین در آبسرد دماوند با قیمت ۱۶۰ میلیون تومان و گران‌ترین در لواسان با قیمت ۱۲۰ میلیارد تومان به فروش می‌رسد.

xbqlhy54uym4vtf6rgmy

مساحت زمین این ویلای ۱۲۰ میلیارد تومانی هفت هزار متر و بنای آن ۱۲۰۰ متر مربع است، بنای این ویلا دارای سازه‌ای فولادی-فلزی است که سه طبقه دارد، دارای چهار اتاق خواب، اتاق کار، اتاق میهمان، شش سرویس بهداشتی و حمام، سه آشپزخانه، پنج جای پارک خودرو و دو بالکن ۷۵متری است.

xpmc1xbns0k2vtq42h2b

همچنین به منظور حفظ امنیت، برای این ویلا فضای سرایداری، دزدگیر و دوربین مداربسته قرار داده‌اند. ویلای دیگری در محمدشهر کرج با قیمت ۱۱ میلیارد و ۳۷۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد، این ویلا در سال ۱۳۹۰ ساخته شده و مساحت آن ۴۳۷۵ متر مربع است که دارای بنایی ۷۲۰متری با امکاناتی همچون سه اتاق خواب، سه سرویس بهداشتی، استخر و ۳۸ متر سرایداری و پارکینگ است.

Check Also

مهد تمدن ایران زمین

نگاهی به آثار باستانی فارس، مهد تمدن ایران زمین ۱. مجموعه میراث جهانی پاسارگاد مجموعه‌ای از …