فیلیپین کشوری كه نباید فرصت دیدن آن را از خودتان دریغ كنید!

33

فیلیپین كه در شرقی‌ترین لبه آسیا قرار گرفته یكی از دیدنی‌ترین كشورهایی است كه نباید فرصت دیدن آن را از خودتان دریغ كنید! سفر به فیلیپین یعنی سفر به دنیای جزیره‌ها. دنیایی با هفت‌هزار جزیره كوچك و بزرگ كه با هیچ كشوری مرز زمینی ندارد!

فیلیپین در شرقی‌ترین لبه آسیا قرار گرفته و یكی از دیدنی‌ترین كشورهای جهان است
هنگام سفر به فیلیپین به جای سفر به شهرهای بزرگ و توریستی مثل داوائو سیتی و. . . یك راست بزنید به دل جزیره‌هایی چون پوئرتوگارلا، بوراكای، باتان، ال نیدو، اپو و. . . كه تصویری متفاوت از طبیعت را مقابل چشمانتان ترسیم می‌كنند.

اینجا فهرستی از دیدنی‌های فیلیپین است:

مقصد اول مانیل
مانیل یا به زبان خود فیلیپینی‌ها مترومانیالا پایتخت فیلیپین و در حقیقت مجموعه ای است از شهرهای به هم پیوسته. در سفر به مانیل بهتر است حواستان به جیب‌تان باشد چرا كه مراكز خرید متنوع و مگامال های متنوع این شهر ساعت‌ها و حتی روزها می‌توانند شما را به خودشان مشغول كنند! پیشنهاد می كنیم در دیدار از این شهر در میان مال‌گردی‌های‌تان سری هم به مال اف‌ایشیا كه از بزرگ ترین مراكز خرید مانیل است بزنید.

سفر به فیلیپین,گردشگری فیلیپین

مانیل، پایتخت فیلیپین و در حقیقت مجموعه ای است از شهرهای به هم پیوسته است
جزیره مالاپاسكوا
ساحل شنی سفید، آب‌های بسیار شفاف با درخت‌های نارگیل و باغ‌های مرجانی رنگارنگی كه دورتادور آن را پوشانده‌اند تصویری رویایی است كه با ورود به جزیره مالاپاسكوا فیلیپین با آن روبه‌رو می‌شوید. تنها جزیره‌ای در دنیا كه در آن، هر روز می‌توانید شاهد سفره‌ماهی، كوسه سرچكشی و دم‌دراز باشید!

رودخانه زیرزمینی پورتوپرنسس
رودخانه زیرزمینی پورتو پرنسس رودخانه ای طبیعی است كه با سفر به داخل آن با كمك قایق‌های پارویی می‌توانید تصویری متفاوت از تونل‌های سنگی را همراه با پرواز خفاش‌ها درست مقابل چشم‌های تان ببینید! این رودخانه یكی از عجایب طبیعی و طولانی‌ترین رودخانه زیرزمینی قابل قایق‌رانی در جهان است.

شالیزارهای پلكانی بانائو
حدود 2هزار سال پیش اهالی قبیله ایفوگائو برای كاشت شالی‌های برنج در دامنه‌ كوه، شالیزارهایی شبیه به پلكان‌هایی بسیار بزرگ كندند؛ این شالیزارها كه تا دل آسمان كشیده شده‌اند منظره ای طبیعی را ترسیم كردند كه امروز از آن به عنوان یكی از شگفت انگیزترین پروژه‌های كشاورزی جهان یاد می‌شود.

فیلیپین,کشور فیلیپین

شالیزارهای پلكانی بانائو یكی از شگفت انگیزترین پروژه‌های كشاورزی جهان می باشد

دونسول
كافی است خودتان را روی یك قایق تصور كنید كه در امتداد رودخانه دونسول از میان جنگل‌های حرا و خرما در حال حركت است؛ آن هم در حالی كه میلیون‌ها كرم شب‌تاب به فضا روشنایی خیره كننده ای داده‌اند. . . این رویایی است كه با سفر به سواحل بكر روستای ماهیگیری دونسول به حقیقت بدل می‌شود. البته باید به این تصویر، آبشارهای خیره كننده، غارهای ناشناخته و تماشای كوسه‌نهنگ در فاصله چند قدمی‌تان را هم اضافه كنید!

تپه‌های شكلاتی
هزار و ششصد و شصت تپه‌ مخروطی شكل همسان و البته بلند با سطحی پوشیده شده از درختان و گیاهانی كه در فصل‌های كم‌باران به رنگ قهوه‌ ای یك دست در می‌آیند باعث شده تا طرفداران طبیعت، جزیره بهل در مركز فیلیپین را به نام تپه‌های شكلاتی بشناسند. نمایی متفاوت از طبیعت كه فقط در سفر به فیلیپین می‌توانید تجربه‌اش كنید و بس! فیلیپین,کشور فیلیپین

جزیره بهل در مركز فیلیپین را به نام تپه‌های شكلاتی می شناسند
ویگان
سفر به ویگان یعنی سفر به دل تاریخ و دیدار با معماری سبك باروك! ویگان از معدود شهرهای فیلیپین و حتی جهان است كه هنوز چهره تاریخی‌اش را حفظ كرده… وجود خیابان‌های سنگفرش، كلیساهای سبك باروك، عمارت‌های اسپانیایی و. . . در این شهر باعث شده تا ویگان در فهرست میراث جهانی یونسكو ثبت شود.

فیلیپین,کشور فیلیپین

ویگان از معدود شهرهای فیلیپین و حتی جهان است كه هنوز چهره تاریخی‌اش را حفظ كرده

Check Also

تصاویری از شهر باستانی پمپی در ایتالیا

شهر باستانی پمپی در ایتالیا پمپی یک از شهر های روم باستان بوده که پس …