دنیا اینستاگرامی می‌شود

به‌شخص فیلترهای اپلیکیشن‌های عکاسی‌را ستایش می‌کنم، چراکه باعث شده‌اند دنیا زیباتر دیده شود و برای لحظاتی ازآن حالت خشکی درآید. باهمین توضیحات می‌توان فهمید که اشخاصی همچون من دوست دارند گاهی اوقات دنیارا با این فیلترها ببینند. به‌تازگی جوانانی که علاقه و همچنین مهارت زیادی در عکاسی دارند، شروع به‌ساخت استارتاپی کرده‌اند که کارشان فیلتردار کردن دید مااست و چه‌چیزی بهتر از عینک، آن‌هم عینکی که واقعا شیک و خواستنی باشد؟

t1

دراین پروژه، عینک‌هایی ساخته‌شده‌اند که هرکدام فیلتر خاصی‌را برای خریدار تهیه می‌کنند و شما می‌توانید با سفارش فیلتر مورد علاقه‌تان، دنیارا با آن فیلتر ببینید و جدااز همه این‌ها، خود فریم عینک‌ها هستند که واقعا مورد توجه قرار گرفته‌اند و به‌جرات آن‌قدر شبک و زیبا هستند که‌اگر به فیلترهاهم علاقه نداشته‌باشیم، دلمان یکی از آن‌هارا طلب می‌کند و همین ذائقه متفاوت بودن انسان و بهترین‌بودن باعث می‌شود که افراد واقعا ایده‌گرا دست به ساخت محصولی بزنند که‌تابه‌این‌جا میلیون‌ها و شاید میلیاردها تومان پول جمع کند.

t3

به‌هرحال فکر می‌کنم که ماهم گاهی‌اوقات باید از چیزهایی که دوستشان داریم و برایمان جالب‌اند، پول‌سازی کنیم. البته خوب می‌دانیم که ما نمی‌توانیم همچون این افراد پول و حمایت جمع کنیم اما باید از کاری که به عنوان سرگرمی انجام می‌دهیم برای خودمان منبع درآمدی بسازیم و این‌روزها به‌خوبی می‌بینم که برخی وبلاگ‌های پرطرفدار چگونه مشغول به کسب درآمد و فروش محصولات دررابطه با محتویات وبلاگشان هستند و واقعا جای تقدیر دارند! برای مثال ماهم اگر به‌عکاسی، گرافیک، نویسندگی و مواردی از این‌دست علاقه‌مندیم، باید از راه‌هایی که شاید ارتباط زیادی با علاقه ما نداشته‌باشند (مثل ارتباط عینک و فیلترهای عکاسی) پول‌سازی کنیم.

Check Also

روسینا بوسیو: زنان بدون لبخند

روسینا بوسیو زنان را به عنوان پروتاگونیست‌های تاریخ ارتباطات تصویری و نماد زیبایی نگاه می‌کند. …