اسکارلت جوهانسون راز پوست زیبایش را فاش کرد!

 

اسکارلت جوهانسون راز پوست زیبایش را فاش کرد!

راز پوست زیبای اسکارلت جوهانسون

سركه سیب ، راز پوست زیبای اسکارلت جوهانسون است

 

اسكارلت جوهانسون 30 ساله است كه به تازگی در مصاحبه‌ای پرده از راز پوست زیبای خود برداشت و با صراحت اعلام كرد كه سركه سیب همراه همیشگی‌اش در مراقبت از پوستش است.

اكثر خانم‌ها از اینكه همیشه هنرمندان و چهره‌های معروف را با پوستی سالم و جوان می‌بینند، متعجب‌اند و با خود می‌گویند كه حتما ستاره‌ها كرم‌های آنچنانی مصرف می‌كنند كه همیشه زیبا به نظر می‌رسند.

اما شاید باور نكنید كه تعدادی از همین ستاره‌ها با درآمدهای میلیون دلاری با خواص گیاهان و روش‌های درمان سنتی به زیبایی ظاهر خود می‌رسند. نمونه آنها اسكارلت جوهانسون 30 ساله است كه به تازگی در مصاحبه‌ای پرده از راز پوست زیبای خود برداشت و با صراحت اعلام كرد كه سركه سیب همراه همیشگی‌اش در مراقبت از پوستش است. باید قبول كنیم كه اگر روزانه هزار و یك مدل كرم‌های شب و روز با قیمت‌های نجومی را هم استفاده كنیم هیچ كدام جای خواص طبیعی میوه‌ها و گیاهان را نمی‌گیرد.

چگونه از سیب طبیعی سركه گرفته می‌شود؟
در پروسه تولید سرکه سیب،  سیب‌های ارگانیك بدون گرما دیدن، تصفیه و پاستوریزه شدن به شكل كاملا طبیعی به سركه تبدیل شود. خاصیت این سركه برای پوست و تاثیر بی‌اندازه آن در زیبایی ظاهری قدمت تاریخی دارد. اما اینكه تا چه اندازه این روش‌های مراقبتی از دل طبیعت شما را به پوست و مویی كه آرزویش را دارید، می‌رساند را می‌توانید از زبان ستاره‌های مشهوری كه به استفاده از محصولات گیاهی و ارگانیك عادت دارند، بشنوید.

من عاشق سرکه سیبم!
اسكارلت جوهانسون درباره استفاده از سركه سیب می‌گوید: «پوست ما به‌طور طبیعی در تماس با شوینده‌ها و عوامل خارجی رطوبت و چربی نسبی خود را از دست می‌دهد. در این شرایط است كه سركه سیب می‌تواند PH از دست رفته طبیعی پوست را متعادل كرده و بین چربی و خشكی پوست تعادل برقرار کند. خواص سركه سیب برای نگهداری پوست صورت و بدن فوق‌العاده مفید است و هر نوع استفاده از آن برای مراقبت یا اضافه کردن چند قطره از آن برای تهیه هرگونه ماسك صورت برای پوست چرب، نرمال و حتی خشك باعث ترمیم لایه‌های نرمــال پوست می‌شود.»

این سركه با پوست شما چه می‌كند؟
اگر تا امروز از هزار و یك نوع شوینده و پاك كننده آرایشی برای شست‌وشوی صورت‌تان استفاده می‌كردید، می‌توانید روی این سركه به‌عنوان یك تونیك پاك‌كننده حساب باز كنید. كسانی كه دارای پوست چرب هستند یا جوش‌های سرسیاه روی قسمت‌های مختلف صورت‌شان مانند بینی یا گونه‌ها وجود دارد سركه سیب به‌عنوان مایع شست‌وشو كاملا برای آنها مفید است اما باید توجه داشته باشید كه این سركه را نه به شكل مستقیم بلكه باید به شكل مخلوط سركه و آب استفاده كرد. پس محلول رقیق شده سركه و آب را به اندازه لازم در كاسه‌ای آماده كنید و در صورتی كه از بوی آن خوش‌تان نمی‌آید چند قطره روغن گل‌های معطر به آن اضافه كنید.

مخلوط مساوی سركه سیب و آب معدنی به‌عنوان یك تونیك برای پاك كردن آلودگی‏های پوستی و چربی بسیار مناسب است. سركه سیب ماده‏ای طبیعی برای سلامت و زیبایی است كه سلول‌های پوست را تحریك و با روان كردن جریان گردش خون، پوست شما را سفت و براق كرده و از طرفی خاصیت نیروبخش و شاداب‌كننده فوق‌العاده‌ای دارد.

روش استفاده:
– در روش اول برای شفافیت و تمیزی پوست‌های نرمال و حتی چرب یك قاشق سركه سیب را با سه قاشق آب گرم مخلوط كنید. شما می‌توانید صبح و شب از این تونیك برای التیام بخشیدن و از بین بردن دانه‌های قرمز و جوش‌های پوست‌تان استفاده كنید. در این روش پاك‏سازی پوست صورت از ناحیه چانه به طرف بالا و دو طرف صورت روی گونه‌‏ها، بینی و پیشانی باید انجام شود.

– در روش دوم برای كسانی كه پوست حساس دارند این مقدار باید به یک قاشق سركه و 5 قاشق آب گرم تغییر پیدا كند. فراموش نكنید اگر بار اولی است كه از این سركه روی پوست‌تان استفاده می‌كنید حتما محلول آن را در قسمتی از پوست‌تان تست كنید و درصورتی‌که حساسیت و تورمی ایجاد نشد آن را به تمام صورت خود بمالید.

–  اما روش آخر استفاده از این محلول به‌عنوان پاك كننده است كه در این روش باید ابتدا پوست‌تان را با آب ولرم اسپری كنید تا كاملا مرطوب شود و بعد پنبه آغشته به سركه را به شكل دورانی روی پوست‌تان ماساژ دهید. شما می‌توانید بعد از 20دقیقه صورت‌تان را با آب ولرم آبكشی كنید.

حمام سركه سیب برای پوست بدن
سركه سیب سرشار از تركیبات و خواص میوه مفید سیب است كه اسید استیك موجود در آن مثل خود سیب سرشار از كلسیم، پتاسیم، گوگرد و منیزیم است. این سركه  همچنین ویتامین B، A و C سیب را داراست و اسیدهای ضروری آن از قدیمی‌ترین تمیزكننده‌هاست كه در گذشته بسیار مورد استفاده بوده است. پس بهتر است دوش سركه سیب را هفته‌ای یك بار در برنامه مراقبت و سلامت پوست‌تان قرار دهید. برای این كار نصف فنجان سركه سیب را به نیم لیتر آب اضافه كرده و بدن را شست‌وشو دهید. فراموش نكنید شست‌وشو با سركه سیب نباید هر روز تكرار شود چراكه مواد چرب و اسیدی كه بدن به‌طور نرمال و طبیعی در خود دارد به مرور از بین رفته و موجب خشكی پوست می‌شود.

من عاشق سرکه سیبم!
این سركه باعث كاهش زگیل و خال‌های پوستی و رفع ترك‌های پاشنه پا و دست موثر است. اما برای كسانی كه از وان استفاده می‌كنند، توصیه می‌كنیم یك فنجان سركه سیب را داخل آب وان ریخته و با آن گردن، شانه، بازوها و پاهای خود را ماساژ دهید. اسكارلت معتقد است حمام سركه سیب نه تنها باعث نرمی پوست‌های زبر و پوسته پوسته شده می‌شود، بلكه بدن خسته شما را هم انرژی بخشیده و به‌طور كامل ضدعفونی می‌كند. سركه سیب برای ضدعفونی كردن پوست و تسكین حساسیت و سوزش پوست كه بر اثر آفتاب‌سوختگی ایجاد شده، موثر است و به كاهش لكه‌ها و دانه‌های قرمز و كم‌رنگ روی پوست كمك ویژه‌ای می‌كند. به این ترتیب برای نرمی و پاك‌سازی پوست بدن‌تان محلول سركه سیب و آب را حتما امتحان كنید.

سركه سیب خالص بخرید
اگر می‌خواهید در مدت زمان كوتاهی درمان و مراقبت‌های شما از پوست‌تان با این سركه نتیجه‌بخش باشد، سركه سیب‌ 100 خالص، ارگانیك و فیلتر نشده تهیه كنید، چون شما باید مطمئن باشید برای پوست‌تان چه سركه‌ای مصرف می‌كنید. سركه سیب‌های طبیعی درصورتی كه در معرض نور قرار نگیرند، خراب نمی‌شوند.

هنگام خرید سركه سیب دقت كنید. راز مهم سلامت پوست اسكارلت جوهانسون جز شست‌وشوی پوست با سركه سیب هم نوشیدن مخلوط این سركه در آب پرتقال یا آبلیمو است كه در وعده‌های متفاوت روز از آن استفاده می‌كند. پس اگر از طعم سركه سیب خوش‌تان نمی‌آید، می‌توانید آن را در سالاد یا مخلوط با آبمیوه‌های‌تان به‌صورت میان‌وعده مصرف كنید تا تاثیر آن را بر پوست اندام خود ببینید.
منبع : مجله سیب سبز

Check Also

هشدارهای جدی درباره عواقب بد روحی جسمی اجتماعی اعتیاد کودکان به صفحه‌نمایش‌ها

حتماً شما هم مانند من بارها و بارها این صحنه را در دیدار اقوام و …