۵ کاری که نباید در اولین دیدار انجام دهید!

تا حالا برای ازدواج چند تا قرار ملاقات داشتین؟ به نتیجه نرسیدین؟ نکنه بیش از حد ایراد میگیرین؟
اینکه اعتراف کنین یا نه، وقتی حرف عشق به میون میاد خیلی زود قضاوت میکنین و از روش غذاخوردن گرفته تا حتی دندان های طرف مقابل ایراد میگیریم! وقتی که حرف اولین دیدار میشه، میتونیم از بعضی چیزا مثل هول شدن یا عرق کردن کف دست بگذریم اما بعضی چیزا هستن که نمیشه اونا رو نادیده گرفت.

صحبت درباره رابطه قبلی: اولین دیدار برای شناخت از همدیگه و فهمیدن اینه که میتونین با هم ارتباط برقرار کنین یا نه. پس با نگرانی درباره رابطه قبلیتون خرابش نکنین، اگه دربارش صحبت کنین نشون میدین که هنوز نتونستین ازش بگذرین و فراموشش نکردین. اگه درباره رابطه های قبلی طرف مقابلتون سوال میپرسین بهتره که وارد جزئیات نشین چون نیازی نیست که کسی درباره اش چیزی بدونه.

تاخیر: شاید برای یه دختر مشکلی نباشه که کمی دیر کنه، اما برای یک مرد اگه دیر کنه مطمئنا اون دیدار نتیجه ای نخواهد داشت. پس وقت شناس باشین و لباس مناسب بپوشین. خیلی مهمه که بوی خوبی بدین، در اولین دیدار هیچ چیزی بدتر از بوی بد نیست. خاطرات با عطرها مرتبطن، پس یادتون باشه که عطر خوبی استفاده کنین.

pareja.-seduccion-900x600

 

غرور و تکبر: شما دوست دارین که یه نفر فقط درباره اینکه کارش درآمد بالایی داره و چندتا ماشین داره بشنوین؟ مطمئنا هیچکس عاشق یه فرد از خودراضی و متکبر نمیشه. آقایون بهتره که شنونده های خوبی باشن.

توجه بیش از حد به موبایل: اگه با خانواده تون برای شام بیرون رفتین اصلا اشکالی نداره که موبایلتون روی میز باشه، اما اس ام اس دادن در اولین دیدار معنیش اینه که هیچ نتیجه ای حاصل نمیشه! چون این کار نشون میده شما توجه ای به این دیدار ندارین و به جاش به چیزای دیگه علاقمندین.

رفتارهای بد: چیزهایی مثل صحبت کردن با دهان پر و … باعث میشن که طرف مقابلتون علاقه ای به دیدار دوم نداشته باشه و این قرار ملاقات هم بی نتیجه بمونه!

منبع: The Times of India

Check Also

۱۴ نشانه ی یک پدر خوب و توانمند

زمانی که جوان تر بودم، با خودم فکر می کردم که پدر خوب بودن خیلی …