چگونه بدترین توریست دنیا نباشیم؟

توریست222

 در هر کجا توریست‌های خوب و بد وجود دارد. هر از چندگاهی، در رابطه با کارهای احمقانه‌ی توریست ها، حرف‌هایی به گوشتان می‌رسد. محض نجات شرمندگی خودتان، احتمال ارتکاب جنایت و در کل خرابکاری کردن، با یک سری از مواردی که با رعایت آن سفر خوبی خواهید داشت، در کجارو همراه باشید.

 به خدمه‌ی هواپیمایی توهین نکنید

بر اساس ادعای خطوط هوایی، بعد از خوردن مقدار زیادی نوشیدنی، مسافر معترض در راه، از بوستون به سن‌دیگو در خطوط هوایی آلاسکا به شدت عصبانی شد. بعد از این که از مسافر درخواست شد که بر سر جای خود بشیند، او به عصبانی کردن و تحریک خدمه ادامه داد، تا در نهایت شروع به توهین و تهدید خدمه کرد. دلیل این عصبانیت چه بود؟ بر اساس گفته‌ی مسافری دیگر، خدمه‌ی پرواز برایش نوشیدنی دیگری نمی‌آوردند.

حیوانات محلی را اذیت نکنید

اگر نمی‌خواهید کل اکوسیستم گونه‌ی پرندگان را بهم بریزید، بهتر است فقط نقش یک بیننده را در راه رسیدن به مقصد داشته باشید. در یاد داشته باشید که با حیوانات وحشی نیز عکس سلفی نگیرید.

مونوپاد خود را در خانه بگذارید

جدا از درگیر شدن با حیوانات وحشی، مونوپاد شما می‌تواند به بدترین شکل ممکن تاریخ را منحرف کند. در زمانی نه چندان دور دو توریست در سریمونای ایتالیا از یک مجسمه باستانی بالا رفته بودند تا یک عکس سلفی بگیرند و درنهایت آن مجسمه رو شکستند.

به هنر دست نزنید

ممکن است برای هر بچه‌ی دوازده ساله‌ای اتفاق بیوفتد که بر روی یک نقاشی یک و نیم میلیون دلاری لیز بخورد، حتی اگر قصدی نباشد. برای اطرافتان احترام قائل باشید و حواستان باشد کدام طرف قدم بر می‌دارید.

ازمونوپاد برای بازدید استفاده نکنید

پیشرفت‌های زیادی در دوربین‌های تلفن‌های هوشمند صورت گرفته است. از این تکنولوژی استفاده کنید! چون مونوپادها هم جمع کردنشان سخت است و هم ممکن است به کلیسای مشهور میلان صدمه وارد کند.

تحقیق کنید

قبل از سوار شدن به هواپیما برای مسافرت کمی تحقیق کنید. حتی اگر یاد گرفتن اندکی از زبان مقصد باشد. شاید راحت‌تر با شرایط اخت بگیرید.