پیشنهاد ازدواجی که از طریق هدست وایو مطرح شد

هدست2

یکی از مزیت های کار کردن برای شرکت های فعال در حوزه گیمینگ این است که به جدیدترین ابزارهای واقعیت مجازی دسترسی پیدا خواهید کرد و سپس می توانید با استفاده از آنها درخواست ازدواج خود را به مدرن ترین شیوه ممکن مطرح کنید.
این دقیقا همان کاری است که چاندلر مارچ انجام داد: او از دختر مورد علاقه اش (کلی تورکتوریک) دعوت کرد که به مقر اصلی شرکت در Bellevue واشنگتن بیاید و از نزدیک یک دموی واقعیت مجازی را ببیند.
در حالی که کلی یک تور مجازی را پشت سر می گذاشت و سخت غرق قدم زدن در رشته کوه های آلپ بود، یک حلقه ازدواج مجازی را مقابل چشمانش دید.
زمانی که کلی هدست را از روی سر خود برداشت، دریافت که همه تصاویر پیش رویش هم مجازی نبوده اند و مارچ را پیش روی خود دید که زانو زده است و یک حلقه واقعی را در دستانش گرفته.
تورتوریک به این درخواست عجیب و در عین حال رمانتیک پاسخ مثبت داد و حتی در صفحه فیسبوک خود نیز شرح آنچه گذشت را به صورت عمومی مطرح کرد.
او اینطور نوشته است: «من آنجا حضور داشتم، یک روز کاملا معمولی بود… کارهای جالبی انجام می دادم، در لحظه ای روی عرشه یک کشتی غرق شده در اقیانوس بودم و دَمی به تعمیر ربات ها می پرداختم؛ لحظه ای یک آتش سه بعدی طراحی می کردم و گاهی در میان رشته کوه های آلپ قدم می زدم. در همین حین، ناگهان یک حلقه ازدواج مجازی را دیدم که مقابل دیدگانم شناور بود. چاندلر به من گفت حلقه را بگیرم و سپس از من خواست که هدستم را در بیاورم. او در حالی که زانو زده بود واقعا یک حلقه را در دست داشت. دیگر هیچ چیز تخیلی نبود.».
مارچ همانطور که در ابتدای این مطلب گفته شد در والو کار می کند و به همین خاطر به هدست واقعیت مجازی عرضه نشده اچ تی سی به نام وایو دسترسی دارد که می توانید تصویرش را در بالا ببینید.
این هدست که قرار است در دسامبر امسال عرضه شود بیش از ۷۰ حسگر دارد و نرخ تازه شدنش برابر با ۹۰ هرتز اعلام گردیده. رزلوشن این دستگاه برابر با ۲۱۶۰ در ۱۲۰۰ پیکسل عنوان شده که بیشتر از میزان مورد نیاز بری دریافت پاسخ مثبت از عشق زندگی تان خواهد بود!
منبع: دیجیاتو

Check Also

زندگی راحت و امن و بدون SMS

شبکه های اجتماعی اینترنتی برای موفق شدن یک راه بیش تر ندارند. جلب توجه نوجوانان …