پولدارترین خوانندگان جهان چه كسانی هستند؟

پل 3

پولدارترین خوانندگان جهان چه كسانی هستند؟
مك‌ی» از اعضه سابق «بیتلز» با ۷۳۰ میلیون پوند دارایی، به‌عنوان ثروتمندترین فرد در دنیای موسیقی معرفی شد. «سر پل مك‌كارتنی» خواننده آمریكایی با افزایش بیش از ۲۰ میلیون پوندی دارایی‌اش در صدر فهرست جدید نشریه ساندی‌تایمز، از ثروتمندترین چهره‌های دنیای موسیقی قرار گرفت.

پل 2

مك‌كارتنی 71 ساله تاثیرگذارترین ترانه‌سرا در تاریخ موسیقی آمریكا معرفی شده است. او یكی از چند هنرمند سرشناسی بود كه در افتتاحیه مسابقات المپیك لندن 2012 حضور پررنگی داشت. مك‌كارتنی با همكاری در گروه موسیقی «بیتل‌ها» به شهرتی بین‌المللی دست یافت. او در كار نوشتن ترانه آهنگ‌های معروفی مانند «دیروز» و «شب روز سخت» با جان لنون همكاری داشت.  در این فهرست پس از «مك ‌كارتنی»، «اندرو لوید وبر» با دارایی حدود ۶۵۰ میلیون پوندی در جایگاه دوم و گروه ایرلندی یوتو (U2) با ۴۳۱ میلیون پوند در رتبه سوم قرار دارد.  «سر التون جان»، خواننده پاپ و «سر میك جگر» نیز با دارایی‌ به ارزش ۲۷۰ میلیون و ۲۲۵ میلیون پوند به ترتیب در رتبه‌های بعدی این فهرست جای گرفته‌اند.

در مكان‌های بعدی نیز به ترتیب «كیت ریچارد» با ۲۱۰ میلیون پوند، «مایكل فلتلی» با ۱۹۵ میلیون پوند، «رینگو استار» با ۱۸۰ میلیون پوند، «استینگ» با ۱۸۰ میلیون پوند و «راجر واترز» با ۱۶۰ میلیون پوند قرار گرفته‌اند.

منبع: مجله آفتاب

Check Also

گالرى سيحون:

گالرى سيحون: از قديميترين گالرى هاى لوس انجلس است. مريم سيحون با ميراث فرهنگى با …