پاپ کورن تایم

با پاپ کورن تایم، فیلم‌ها و سریال‌ها را از طریق تورنت به صورت جاری ببینید!

8-23-2015 10-39-24 AM

شما چطور فیلم‌ و سریال تهیه می‌کنید؟!
شماری از شما ممکن است از شیوه قدیمی تهیه DVD‌ از دوست یا فروشنده استفاده کنید. بعضی از شماها هم فیلم‌ها را از سایت‌های داخلی یا خارجی دانلود می‌کنید. شیوه دیگر استفاده از تورنت است و البته اگر مقیم خارج کشور باشید و اینترنت درست و حسابی داشته باشید از نت فلیکس و شیوه‌های مشابه آن استفاده کنید.

اما یک شیوه ابتکاری و جالب برای تماشای فیلم و سریال، استفاده از نرم‌افزاری است به نام پاپ‌کورن تایم.

مزایای استفاده از این نرم‌افزار:

– خود نرم‌افزار فیلم‌ها و سریال‌ها و انیمه‌ها را به شما معرفی می‌کند، آنها را در ژانرهای مختلف مرتب می‌کند، خلاصه‌ای از داستان آنها را برای شما می‌نویسد.

– رابط کاربری بسیار زیبا و دلنشینی دارد که به فارسی هم ترجمه شده است.

– هنگامی که اراده کردید فیلم یا سریالی را تماشا کنید، اصلا لازم نیست که در انتظار دانلود کامل آن بنشینید، نرم‌افزار با کیفیتی که می‌تواند متناسب با سرعت اینترنت شما باشد، از طریق شبکه تورنت، فایل را دریافت می‌کند و به صورت جاری به شما نمایش می‌دهد.

8-23-2015 10-39-58 AM

– به این ترتیب اگر در همان دقایق اول تماشای فیلم یا سریالی متوجه شدید که ماطبق میل و سلیقه شما نیست، پهنای باند شما هدر نمی‌رود.

– یک فایده دیگر این نرم‌افزار این است که وقتی دلتان برای یک سکانس خاصی از یک فیلم تنگ شد، به سرعت نام فیلم را بنویسید و با انتخاب زمان تقریبی رخ دادن سکانس، آن قسمت فیلم را به سرعت تماشا کنید.

– اگر احینا حین تماشای جاری، تصمیم گرفتید که فیلم را دانلود کنید تا در هارد دیسکتان برای همیشه داشته باشید، با کلیک بر روی لینک آهنربایی، لینک دانلود فیلم وارد نرم‌افزار دانلود تورنت شما می‌شود.

– از آنجا که تورنت برای پیدا کردن فیلم‌ها و سریال‌های قدیمی، بهتر از شیوه‌های دیگر است، با این روش می‌توانید فیلم‌ها کم‌یاب را هم ببینید و تماشا کنید.

– شما می‌توانید فیلم‌ها یا سریال‌های مورد علاقه خود را لایک کنید تا در مراجهات بعدی بتوانید آنها را به سرعت پیدا کنید.

نرم‌افزار نسخه ویندوز، مک، لینوکس و حتی اندروید دارد.

منبع: 1pezeshk.com

Check Also

زندگی راحت و امن و بدون SMS

شبکه های اجتماعی اینترنتی برای موفق شدن یک راه بیش تر ندارند. جلب توجه نوجوانان …