وایت: حضور ایران بزرگترین اتفاق تاریخ فوتبال گوام است

وای2ت

 سرمربی تیم ملی فوتبال گوام گفت: حضور ایران در گوام بزرگترین اتفاق تاریخ فوتبال این جزیره است.
گری وایت امروز دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار برابر ایران، گفت: حضور تیمی در سطح جهانی برای گوام بزرگترین اتفاق تاریخ فوتبال این جزیره است. ما از حضور تیم ملی ایران و کی روش بعنوان سرمربی این تیم خرسند هستیم.
وی افزود:دیدار روز سه‌شنبه بین تیم های ایران و گوام را با جدیت کامل دنبال می کنیم و با آمادگی کامل به مصاف این تیم می رویم.
وایت اظهار داشت: دیدار فردا مانند بازی‌های جام حذفی انگلیس است که همیشه تیم‌های درجه دو می توانند برای تیم‌های لیگ برتری مشکل ساز شوند و ما امیدواریم که بازی خوبی مقابل ایران داشته باشیم.
سرمربی تیم گوام در عین حال گفت: بازی مقابل تیم ایران با مربی فوق العاده ای که دارد یک فرصت بزرگ برای توسعه فوتبال گوام است. از طرفی ناراحت هستیم که تیم ایران نتوانست با تمام بازیکنانش در این رقابت ها حضور یابد.
وایت گفت:تیم ایران بازیکنان مصدومی هم دارد و این ناراحت کننده است که تیم ایران بطور کامل به گوام سفر نکرده است. اما با این وجود تیم فوق العاده ای دارید و دیدار برابر این تیم تجربه خوبی برای ما خواهد بود.
وی درباره این بازی که قرار است در زمین چمن مصنوعی برگزار شود افزود: ما همین یک زمین را داریم. از نظر مالی در تنگنا هستیم ولی همانطور که کی روش اشاره کرد بازی فردا راجع به توسعه فوتبال و برای تمام دختران و پسرانی است که به سمت و سوی فوتبال خواهند آمد.
سرمربی تیم گوام اظهار امیدواری کرد که روز سه شنبه رقابت خوبی به نمایش گذاشته شود و از بازیکنان ایران می خواهیم که در پایان بازی با هواداران ما عکس بگیرند و به هواداران ما امضا بدهند و کاری کنند که مردم جزیره گوام هر چه بیشتر از بازی لذت ببرند.
تیم ملی فوتبال ایران که درحال حاضر با 11 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به عمان، در صدر جدول رده بندی گروه D رقابت های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه و جام ملت های آسیا 2019 قرار دارد، سه شنبه 26 آبان ماه میهمان تیم ملی فوتبال گوام است. دیدار رفت دو تیم در تهران با برتری 6 بر صفر به سود ایران به پایان رسیده بود.
منبع: ایلنا

Check Also

لیونل مسی: با تولد تیاگو بالغ تر شدم

در شروع سال جدید میلادی، لیونل مسی در زوریخ موفق شد برای پنجمین بار برنده …