مهندس ها، بهترین همسران دنیا هستند

مهندس333

 مهندسان هم مثل هر قشر دیگری ویژگی های خاص خود را دارند. این افراد معمولا باهوش هستند و نکاتی در شخصیت شان دارند که در ابتدا می تواند برای شما گیج کننده باشد اما وقتی آن ها را درک کنید، خواهید فهمید که به عنوان شریک زندگی، این ویژگی ها مثبت واقعا مهم هستند. اگر می خواهید با یک مهندس زندگی کنید، خوب است به خصوصیاتش آگاه باشید.

1- به شدت سازمان یافته هستند

این که مهندسان تمایل به مشخص بودن روند کارهای شان دارند بر کسی پوشیده نیست. آن ها دوست دارند به همه وسایل شان به راحتی دسترسی داشته باشند، فناری های به روز در اختیار داشته باشند، روی راه حل ها کار کنند و در دنیای خودشان سازمان دهی داشته باشند. شاید ایده آن ها در رابطه با سازمان دهی، شبیه شما نباشد اما زندگی کردن با یک مهندس به معنای احترام به راه و روش اوست. از سوی دیگر مداخله در سیستم سازمان دهی چنین افرادی می تواند در مولد بودن آن ها اختلال ایجاد کند. اگر شما شانس این را داشته باشید که با یک مهندس زندگی کنید، از زندگی ای سازمان یافته با کسی که دوستش دارید، لذت خواهید برد.

2- به خوبی می دانند چگونه با شرایط سخت و پراسترس کنار بیایند

مهندسان با شرایط پراسترس بسیاری در حین کار خود رو به رو می شوند و از این جهت به خوبی می دانند که نباید کنترل خود را بر شرایط از دست دهند و کار غیرعاقلانه انجام دهند. اگر شریک زندگی شما یکی از این افراد منطقی است، این ویژگی مزیت بسیار خوبی برای شما خواهد بود چرا که یعنی او در شرایطی که در زندگی باید آرام و منطقی رفتار کرد، مطمئنا غیرمنطقی و احساسی رفتار نخواهد کرد.

3- به سرعت اطلاعات مورد نظر خود را به دست می آورند

مردان و زنانی که در حرفه مهندسی کار می کنند توجه زیادی برای به دست آوردن جزئیات دارند. آن ها تاریخ های خاص، چیزهایی که شما به آن ها می گویید، جزئیات ریز و مثل این ها را به خاطر می سپارند. این افراد با کسانی که در ارتباط هستند با فکر رفتار می کنند. آن ها الزاما این ویژگی را از طریق ابراز احساسات بسیار عاشقانه و رمانتیک نشان نمی دهند. بلکه آن ها در روز تولدتان برای شما کادویی خواهند خرید که چندین ماه پیش به آن اشاره کرده اید.

4- پرمعنا و کوتاه سخن می گویند

مهندسان قادر هستند اطلاعات بسیاری را به صورت فشرده و در چند کلمه به دیگران منتقل کنند. کار کردن با اطلاعات زیاد در هر روز، باعث می شود آن ها اطلاعات را به مهم و غیرمهم دسته بندی کنند تا از این طریق انرژی و زمان خود را برای انجام کارها و تمرکز روی یک پروژه اولویت بندی کنند. این خصلت در رابطه زناشویی نیز معنا پیدامی کند. اگر شما خوش شانس باشید و با یک مهندس ازدواج کنید، همسر شما تنها از کلماتی بسیار پرمعنا و کوتاه استفاده خواهد کرد.

10 دلیل برای این که مهندس ها شرکای خوبی برای زندگی هستند

5- مشکلی با پذیرفتن تعهد در قبال کارها یا افراد ندارند

مهندسان از جمله افراد متعهد جامعه هستند و آن ها تا زمانی که یک پروژه را کامل کنند، روی آن کار خواهند کرد. تعهد نسبت به انجام کارها به نوعی نمایان گر نگاه بلندمدت آن هاست و این در زندگی شخصی و روابط شخصی شان نیز تجلی پیدا می کند. آن ها تمایلی به تلف کردن وقت شان برای ارتباط گیری با افراد متعدد ندارند و به دنبال روابطی جدی و باکیفیت هستند، چون کیفیت را به کمیت ترجیح می دهند.

6- بسیار خلاق هستند

مهندسان مجبورند برای حل کردن مشکلات پیش روی شان و پیدا کردن راه حل های ممکن، بسیار خلاق باشند. این گونه خلاقیت نیازمند توان فکری بالایی است. مهندسان علاوه بر توان فکری بالا، کارهای خلاقانه دیگری انجام می دهند که به قدرت فکرشان کمک می کند؛ مثل ساز زدن، نقاشی کردن یا سایر کارهای سرگرم کننده. این ها کارهایی هستند که به آرامش ذهن شان کمک می کند. با داشتن چنین فردی در کنارتان، هرگز خانه ای کسل کننده نخواهید داشت.

7- توانایی خوبی در اقرار به اشتباهات خود و اصلاح آن دارند

از آن جایی که کار مهندسان به آزمون و خطای بسیاری نیاز دارد، آن ها یاد می گیرند روی استراتژی های شان مدام تامل و بازنگری کنند. این ویژگی به صورتی زیبا در رابطه زناشویی آن ها نیز معنا پیدا می کند و احتمال امتحان رفتارهایی که ممکن است نتایج خوبی در بر نداشته باشد و مثلا شما را عصبانی کند، در آن ها وجود دارد، بنابراین بعد از آن به دنبال راه هایی برای تغییر این رفتارها در راستای دست یابی به نتایجی بهتر، خواهند بود. اگر شما با چنین کسی زندگی کنید، به خاطر ویژگی های خوب او جشن بگیرید، قدر استعدادهای آن ها را بدانید، به او نشان دهید که کار سرسختانه اش را می بینید و مهم تر از همه، از داشتن چنین همراه متفکری لذت ببرید.

8- توانایی این را دارند که از قبل برای انجام کاری فکر کنند و طرحی برای انجام آن داشته باشند

زندگی با یک مهندس به این معناست که شما همواره برنامه ای برای آخر هفته، مسافرت بعدی، برنامه غذایی، آینده خود یا آینده سرمایه تان دارید. برخی اوقات، فهمیدن این که چه چیزی در فکر این افراد می گذرد، کار دشواری است ولی در نهایت می توانید مطمئن باشید اگر طبق برنامه آن ها عمل کنید، در وضعیت مناسب و امنی قرار خواهید گرفت و جایی برای نگرانی وجود نخواهد داشت.

10 دلیل برای این که مهندس ها شرکای خوبی برای زندگی هستند

9- تنبل نیستند

مهندسان درواقع کمتر استراحت می کنند و همواره در حال کار کردن هستند. حتی در روزهای تعطیل و مرخصیف کار خود را در ذهن شان ادامه می دهند. آن ها ممکن است برای مدتی کاری را کنار بگذارند تا راه حل عملی کردنش را پیدا کنند ولی درواقع آن را رها نمی کنند و به ندرت دلسرد می شوند. آن ها می دانند هموراه راه حلی وجود دارد و تنها باید آن را پیدا کنند. این ویژگی آن ها را به همراهانی باورنکردنی تبدیل می کند چرا که تا وقتی امکان داشته باشد، به دنبال حل کردن مشکلات در رابطه زناشویی خواهند بود.

10- روی مشکلات برای پیدا کردن راه حل های بهتر کار می کنند

این یعنی در زندگی برای تمام مشکلات اطراف تان راه حلی دارید؛ از موضوعات اساسی و بزرگ گرفته تا لوله های سوراخ شده و فراری دادن گربه همسایه که در حیاط شما خراب کاری می کند. مهندسان مشکلات روزانه را بدون نیاز به تماس با متخصص آن کار، حل می کنند. شما می توانید مطمئن باشید اگر در خانه آب به راه افتاد یا سقف خانه آتش گرفت، آن ها از حل این واقعا چیزهای جدید کشف خواهند کرد.

Check Also

۳ اشتباه مالی که زوج های جوان انجام می دهند

ازدواج یه نقطه عطف هیجان انگیز در زندگی برای همه ی زوج هاست، اما بعد …