محصول جدید «مک لارن» رونمایی شد

محصول جدید مک لارن «۵۷۰ اس» نام گرفته تا با دارا بودن موتور ۳.۸ لیتری توربوشارژ و ۵۶۲ اسب بخار بتواند نگاه مخاطبان بیشتری را به خود جلب کند.

مک لارن ساخت محصول جدیدی با نام McLaren ۵۷۰S را آغاز کرده که می تواند نوید بخش تولید خط جدیدی از این کمپانی بریتانیایی باشد. محصول جدید نسبت به تولید خط قبلی یعنی ۶۵۰S از قیمت نازل تری برخوردار است.

مک لارن ۵۷۰S مجهز به موتور ۳.۸ لیتری توربوشارژ V۸ شده که در مدل های ۶۵۰S و ۶۷۵LT نیز استفاده شده بودند.

قدرت موتور محصول جدید مک لارن ۵۶۲ اسب بخار خواهد بود تا بتواند تبدیل به رقیب جدی برای محصولات سایر کمپانی ها مانند موتور ۶ سیلندر Porsche ۹۱۱ توربو باشد که دارای قدرت ۵۲۰ اسب بخار است یا Audi R۸ V۱۰ که ۵۳۱ اسب بخار قدرت دارد.

به گزارش مهر، در مرکز شاسی این خودرو، «MonoCell» فیبر کربن مک لارن تعبیه شده تا بتواند خودرویی ایمن و قدرتمند را به وجود آورد.

زیر بدنه کربنی مک لارن ۵۷۰S تا حدودی از «McLaren Super Series» متفاوت است و محافظه های کناری نیز همانطور که در تصویر دیده می شود، پایین تر نصب شده اند.

این خودرو قبل از هر تصمیم گیری باید مورد آزمایش قرار بگیرد اما می توان گفت فضای داخلی ۵۷۰S به نسبتP۱ بسیار راحت تر است.

۵۷۰S با وجود اینکه قدرتمندتر شده اما از وزن کمتری برخوردار خواهد بود و تایرها نیز به شکلی طراحی شده اند تا پرشتاب تر باشند. چرم به کار رفته در صندلی ها و داشبورد باعث شده تا اتاقک داخلی ماشین متفاوت باشد.

این خودرو نه تنها از ظاهر زیبایی برخوردار است بلکه امکانات متفاوتی را نیز در اختیار کاربرانش قرار می دهد تا بتوانند تجربه جدیدی را با ۵۷۰S داشته باشند.

۵۷۰S به اسپلیترهای تهاجمی و چراغ هایی مشابه با ۶۵۰S تجهیز شده و تا حد زیادی از چراغ های P۱ الهام گرفته است.

طراحان مک لارن در کناره های این مدل به بهترین شکل عمل کرده اند. قطعه ای از بدنه که از پشت گلگیر جلویی آغاز شده را «tendon » نامیده اند و بخاطر استفاده از این قطعه، محصول جدید مک لارن با رقبای خود قابل مقایسه نیست.

منبع:  jamejamonline.ir

Check Also

بهترین خودروهای کامپکت جهان در سال 2015

خودروهای کامپکت پرفروش‌ترین رده‌ در بازار خودروها هستند و همواره رقابت بسیار شدیدی بین شرکت‌های …