فنگ شویی اتاق کار، واقع در خانه

فنگ شویی2222

پیشرفت های جدید در زمینه ارتباطات بین المللی و فناوری رایانه ای باعث شده تا افراد بیشتری بتوانند در خانه کار کنند. تاثیر این انقلاب اطلاعاتی و رایانه ای مدتهاست بر زندگی ما ظاهر شده و همچنان موثر باقی خواهد ماند، با توجه به اینکه کار در خانه با حس آزادی واقعی توام است هر روز تعداد بیشتری از مردم علاقمند به کار در خانه می شوند و با این توضیحات وجود اتاق کار در خانه لازم به نظر می رسد.

 

اما میزان آسایش اهالی خانه و رفت آمد مراجعین در فضاهای خصوصی آن امری است که باید مورد توجه قرار گیرد. چیدمان فضایی اتاق کار در میزان آرامش و موفقیت شما در کارتان تاثیر مستقیم دارد. فنگ شویی (که به معنای باد و آب است) هنر باستانی شرق برای ترویج سلامتی، شادی، سعادت، انرژی و شور و اشتیاق، از طریق چیدمان صحیح اشیا و دکور مناسب است. هدف فنگ شویی در مجموع خلق حس هماهنگی و موفقیت در خانه و محل کار فرد و در نتیجه زندگی اوست. همراه  این با مطلب با اصول فنگ شویی در طراحی دکوراسیون داخلی  اتاق کار آشنا شوید

بهتر است اتاقی که به عنوان دفتر کار خانگی یا مطالعه انتخاب می کنید نزدیک راهرو باشد، این سبب ایجاد رابطه قوی با دنیای  بیرون شده و بدین معنی است که مراجعین شغلی قدم به اتاقهای خانوادگی شما نمی گذارند و در زندگی خصوصی تان وارد نمی شوند.

اتاق مطالعه یا کار باید ترکیبی از یک محیط آرام برای تمرکز و فضایی برای ارتقا ء هوشیاری ذهن باشد، رنگ های سرد (یین) ،ذهن را متمرکز میکنند و نورهای روشن به آرامش روح کمک می نمایند.

Feng Shui room-work at home

قرار دادن میز درست روبه پنجره بد است، زیرا نور، چشم را فرسوده می کند. همچنین قرار دادن میز در حالی که پشتش به پنجره است، نیز فکر خوبی نیست، زیرا احساس ناخود آگاهی از نا آرامی می آفریند.

میز باید درست در جهت درب باشد. این مهم است که پشت شما به در نباشد و گرنه شما هرگز مالک خانه یا حرفه تان نخواهید شد.

 

تا آنجا که امکان دارد باید از شلختگی و تلنبار کردن کاغذ پرهیز کنید تا محیطی هماهنگ بیافرینید و مزاحم شما در فکر کردن نباشد. اتاق را هر روز تمیز کنید، روزانه زباله ها را خارج کنید، اجازه ندهید رکود ایجاد شود.

 

در صورت امکان در دفتر کار از مواد طبیعی و گیاهان خانگی استفاده کنید. سعی کنید در کنار هر وسیله برقی یک گیاه و گلدان برای تصویه هوا قرار دهید تا امواج آزاد شده الکترومغناطیس را در فضا خنثی کنند.

Check Also

رویایی ترین برج ها در خیابان الهیه تهران!

مجتمع چناران پارك يكی از مجلل‌ترين برج‌های تهران است كه ما مجتمعی لوكس و تمام‌عيار …