فرهادی از طریق تلگرام بازیگر انتخاب می‌کند

فرهادی2

اصغر فرهادی برای انتخاب بازیگران فیلم جدیدش به نام «برسد بدست آهو» از علاقه‌مندان بازیگری از طریق تلگرام دعوت کرده است.
 کاوه سجادی‌حسینی کارگردان سینمای ایران و دستیار اصغر فرهادی با انتشار ویدئویی از علاقه‌مندان بازیگری دعوت کرده است با تهیه فیلمی از خودشان، مشخصات خود را ضبط و به شماره تلگرام اعلام‌شده در ویدئو فراخوان ارسال کنند.
 در این ویدئو اعلام شده فرهادی به‌زودی قصد‌ دارد در ایران فیلم بسازد و علاقه‌مندان می‌توانند از خودشان سه دقیقه تصویربرداری کنند و آن را به شماره تلگرام ٠٩٣٩٠٣٨٨٦٩٩ ارسال و شماره تماس خود را نیز اعلام کنند.
همچنین اعلام شده این فراخوان محدودیت سن و جنسیت ندارد و علاقه‌مندان می‌توانند فیلم تهیه‌شده از خود را صرفا از طریق نرم‌افزار تلگرام برای گروه تولید این فیلم ارسال کنند. فرهادی پس از این فیلم، دومین پروژه بین‌المللی خود را اکتبر سال آینده میلادی در اسپانیا کلید خواهد زد. این فیلم محصول مشترک کشورهای فرانسه و اسپانیاست.
این نویسنده و کارگردان برنده اسکار، نگارش فیلم‌نامه جدید خود را در سال گذشته به پایان رسانده و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، قصد دارد مهرماه سال ١٣٩٥ (اکتبر ٢٠١٦) آن را در اسپانیا کلید بزند. «پنه‌لوپه کروز»، بازیگر سرشناس اسپانیایی در فیلم جدید اصغر فرهادی بازی خواهد کرد.
منبع: شرق

Check Also

عباس کیارستمی؛ آبروی سینمای ایران

کیارستمی در کنار ‘جنگل بدون برگ’ عکس: پوریا ماهرویان پوریا ماهرویان بی‌بی‌سی عباس کیارستمی٬ فیلمساز سرشناس …