فرم بینی‌تان از شخصیت‌تان چیزهای زیادی می‌گوید

بین2222ی

آیا می‌دانستید فرم بینی‌تان چیزهای زیادی درباره‌ی شخصیت‌تان می‌گوید؟.چهره‌تان می‌تواند چیزهای زیادی درباره‌ی شخصیت‌تان بگوید، روحیه‌تان، مقاصدتان، و غیره. اما بینی‌تان چه‌طور؟ بینی‌تان چه شخصیتی برای‌تان رقم می‌زند؟

هرچند ممکن است برخی ویژگی‌های شخصیتی به آشکاری بینی در چهره باشد، اما چند لحظه وقت بگذارید و به بینی‌تان نگاه کنید و بدانید تنها یک نگاه چه‌چیزی را درباره‌ی شما فاش می‌کند.

 

۱. بینی حبشه‌ای

5699085476f35_sheldonsfans.jpg

 بینی حبشه‌ای، یک بینی تخت، کوتاه، پهن و عریض است که پایین آن گوشتی است. حفره‌های بینی بزرگ و گرد است. این بینی متعلق به آدم‌های شاداب و کنجکاوی است که عاشق یافتن راه‌حل برای مشکلات هستند. آنها همیشه مثبت، خوش‌بین، و گشاده‌رو هستند. این آدم‌ها اغلب خیلی صریح و راست‌گو هستند، که باعث می‌شود خیلی‌ها آنها را دوست داشته‌باشند.

 

۲. بینی یونانی

5699085401a75_sheldonsfans.jpg

این بینی کشیده و بلند است و استخوانی کشیده دارد. نام آن را بینی یونانی گذاشته‌اند چون یونانیان باستان آن را زیباترین فرم بینی می‌پنداشتند. نوک این بینی تیز است و حفره‌های آن نسبتا کوچک است. آدم‌هایی که این نوع بینی را دارند کاری هستند. آنها آدم‌هایی باهوش و مصمم، و خیلی خجالتی هستند. گاهی ابراز احساسات برای‌شان سخت است.

 

۳. بینی منقاری

5699085418b5d_sheldonsfans.jpg

بینی منقاری باریک و مانند منقار پرندگان کمی خمیده است(علت نام‌گذاری آن همین است). این فرم بینی که برآمدگی کوچکی در میانه‌ی آن است، نشان‌دهنده‌ی اعتماد به‌نفس است. این بینی متعلق به آرمان‌گراهای مصمم است، کسانی که اعتقادات محکمی دارند، آماده‌ی فداکاری برای بعضی آدم‌ها هستند، و عموما خیلی خلاق هستند. آنها به آسانی تحت تاثیر قرار نمی‌گیرند.

 

۴. بینی برآمده

569908533e315_sheldonsfans.jpg

بینی برآمده از بالا تا نوک بینی برآمدگی دارد. کسی که این بینی را دارد فردی خیلی مصمم، و هم‌چنین خیلی حرفه‌ای و منظم است.

 

۵. بینی محدب

56990853a3bdb_sheldonsfans.jpg

وسط بینی محدب است  یا  قوس بزرگی دارد. آدم‌هایی که این نوع بینی را دارند، حقیقتا پیش‌گام هستند! این آدم‌ها باجذبه هستند و حتی اگر کنترل پروژه‌ای در دست‌شان نباشد، می‌دانند چگونه صدای‌شان را به گوش دیگران برسانند و روی آدم‌های دیگر نفوذ زیادی دارند. آنها سخت‌کوش هستند.

 

۶. بینی کشیده

569908543ba0e_sheldonsfans.jpg

 

نوک بینی‌های کشیده کمی پهن‌تر است و حفره‌های آن بزرگ و گرد است. کسانی که این بینی را دارند شخصیتی قوی دارند. این آدم‌ها خیلی پرشور هستند و بهتر است کسی سد راه‌شان نشود.

 

۷. بینی مقعر

5699085403714_sheldonsfans.jpg

 

بینی مقعر اغلب بهترین بینی تلقی می‌شود. وسط این نوع بینی یک فرورفتگی خفیف وجود دارد و نوک آن کمی به بالا متمایل است. این نوع بینی نشان‌دهنده‌ی فردی حساس و رئوف است. این آدم‌ها همیشه برای کمک به همسایه‌ها آماده هستند. اما شکننده هستند!

 

۸. بینی عقابی

5699085443721_sheldonsfans.jpg

 

بینی عقابی ناصاف است و نوک آن خیلی گرد است. این بینی نشانه‌ی فردی است که همه‌ی کارهایش را با توجه و تمرکز کامل انجام می‌دهد. به علاوه، این آدم‌ها برای دوستی خیلی خوب هستند و خیلی باملاحظه هستند.

 

Check Also

آیا به مواد آرایشی حساسیت دارید؟

استفاده از لوازم آرایشی بهداشتی باعث بروز واکنش هایی در 20% افراد می‌شود، واکنش هایی …