فرار به دنیای ایده‌آل: یک پروژه جاه طلبانه ی جذاب برای آقای اسپیلبرگ/ استاد این روزها سرش شلوغ است

 

فرار به دنیای ایده‌آل: یک پروژه جاه طلبانه ی جذاب برای آقای اسپیلبرگ

استیون اسپیلبرگ یک فیلم آماده نمایش دارد و قرار است غول بزرگ مهربان را بسازد. او پروژه بعدتر را هم انتخاب کرده و قرارداد بسته است.

به گزارش سرویس سینمای جهان ،استیون اسپیلبرگ تریلر با موضوع جنگ سرد، پل  جاسوس ها را آماده نمایش دارد و به زودی برگرفته از کتاب محبوب غول بزرگ مهربان نوشته رولد دال، فیلم جدیدش را کلید می زند. حالا به طور رسمی کمپانی دریم ورکس و برادران وارنر  تاریخ فیلم بعدی  استیون اسپیلبرگ ، بازیکن آماده یک، را اعلام کردند: روز 15 دسامبر 2017.

ماه مارس بود که اسپیلبرگ به این پروژه ابراز تمایل کرد ولی آن زمان قراردادی بسته نشده بود. حالا  نام اسپیلبرگ  به عنوان کارگردان مطرح شده و تهیه کنندگان امیدوارند به سرنوشت روبو کالیپس دچار نشود.

داستان بازیکن آماده یک درباره نوجوانی به نام وید واتس است که می خواهد از دنیای واقعی خطرناک خود بگریزد و به اوسیس وصل شود.اوسیس یک دنیای مجازی است که کاربرانش زندگی ایده آل آلترناتیو دارند. زمانی که مدیر وطراح شبکه ی اوسیس می میرد، در میراث خود، جایزه یک مسابقه/جست وجوی گنج تعیین می کند که برنده صاحب مایملک او خواهد شد.  نوشتن فیلمنامه را ارنی کلاین و اریک ایسان شروع کردند تا اینکه برادران وارنر دوست ارنی، زاک پن را استخدام کرد تا توی فیلمنامه دستی ببرد و ارجاعاتی به بازی های ویدیویی کتاب های مصور، فرهنگ عامه و فیلم ها اضاقه کند.

.caffecinema.com

Check Also

عباس کیارستمی؛ آبروی سینمای ایران

کیارستمی در کنار ‘جنگل بدون برگ’ عکس: پوریا ماهرویان پوریا ماهرویان بی‌بی‌سی عباس کیارستمی٬ فیلمساز سرشناس …