ساعت اپل از این لوکس‌تر هم می‌شود

برای خرید یک ساعت هوشمند بسیار گران و لوکس، Apple Watch Edition گزینهٔ مناسبی به نظر می‌رسد. این ساعت هوشمند دارای بدنه‌ای از جنس طلای ۱۸ عیار است و در فروشگاه اپل از ۱۰ هزار تا ۱۷ هزار دلار به فروش می‌رسد.

edition-box-bb-201504a

هرچند که بیشتر مردم ساعت هوشمند Apple Watch Edition را به‌عنوان گران‌ترین ساعت هوشمند می‌شناسند اما اگر چند ده هزار دلار دیگر بپردازید مدل‌های گران‌تری هم از این ساعت وجود دارد که بر روی آن‌ها حکاکی شده و حتی با الماس تزئین شده‌اند. با ما همراه باشید تا سه مدل از این ساعت‌ها را بررسی کنیم.

Apple Watch Tempo

اگر ساعت طلایی اپل را به دستان هنرمند استاد حکاکی بسپارید، بدین شکل درمی‌آید.

Apple-Watch-Tempo-by-Legend_0031

شرکت Legend Helsinki که درزمینهٔ تبدیل وسایل الکترونیکی به جواهرات لوکس کار می‌کند، می‌گوید بیش از ۳۰ ساعت با دست بر روی این Apple Watch کارشده تا به این شکل درآمده است.

Apple-Watch-Tempo-by-Legend_0041

Apple-Watch-Tempo-by-Legend_0021

بندهای باکیفیت از جنس چرم کروکدیل، سفره‌ماهی، شترمرغ و کوسه با رنگ دوخت دلخواه خودتان به همراه این ساعت عرضه می‌شود. اگر بخواهید، آن را با الماس‌های VVS1 نیز تزئین می‌کنند. شارژر Dock از جنس طلای ۲۴ عیار نیز موجود است که در صورت تمایل می‌توانید دریافت کنید. قیمت این ساعت در وب‌سایت Lenend Helsinki ذکر نشده ولی به نظر می‌آید چند ده هزار دلاری قیمت داشته باشد و بر اساس مدل‌های مختلف و گزینه‌های مختلف که انتخاب می‌کنید، قیمت آن متفاوت خواهد بود.

Apple-Watch-Tempo-by-Legend_0061

‌Brikk Lux Watch

به حوزه قیمت‌های ۶ رقمی وارد می‌شویم. ساعت Lux Watch که توسط شرکت Brikk عرضه می‌شود از ۴۹ هزار تا ۱۱۵ هزار دلار قیمت دارد. مدل Lux Watch Omni دارای بدنه و بند از جنس طلای ۱۸ عیار زرد، صورتی یا پلاتین ۹۵۰ است و تمام بدنه و بند آن مزین به الماس است که جمعاً ۱۱.۳۰ الی ۱۲.۳۰ قیراط الماس دارد.

Brikk-Lux-Watch-Omni_006

Brikk-Lux-Watch-Omni_005

Brikk-Lux-Watch-Omni_009

مدل Lux Watch Delux تنها دارای بدنه و قفل بند از جنس طلا است و جمعاً ۲.۳۰ قیراط الماس دارد.

Brikk-Lux-Watch-Deluxe_013

Brikk-Lux-Watch-Deluxe_009

ساعت‌های لوکس GoldGenie

گران‌ترین ساعت اپل که می‌شناسیم توسط GoldGenie فروخته می‌شود. ساعت Apple Watch Diamond Ecstasy دارای بدنه و بند ساخته‌شده از طلای ۱۸ عیار است و با الماس تزئین شده است. این ساعت هم از جنس طلای زرد و صورتی و هم از جنس پلاتین موجود می‌باشد و بیشتر از ۱۷۰ هزار دلار قیمت دارد.

Apple-Watch-Diamond-Ecstasy

اگر ارزان‌تر هم بخواهید مدل Apple Watch Diamond Ecstasy Exotic با بند چرمی به قیمت ۵۹ هزار دلار فروخته می‌شود. این ساعت دارای بند چرمی از جنس چرم کروکدیل یا مار پیتون است و رنگ‌بندی متنوعی هم دارد.

Apple-Watch-Diamond-Ecstasy-Exotic

منبع: 1pezeshk.com

Check Also

گرمای شدید در شرق آمریکا شش قربانی گرفت

به گزارش مرکز ملی آب و هوای آمریکا، بر اثر موج گرمای شدید در ایالات …