داستان کسب و کار Khristian A. Howell

کسب و ک2222

اسم من Khristian A. Howellو یه متخصص رنگ و الگو، طراح و سازنده ­ام. کار من استفاده از رنگ­ها و طرح­ها برای ساختن محصولاتمه. من تو آتلانتا به همراه همسر و دو بچه­ ام زندگی و کار می­کنم.

 

مثل خیلی از سازنده­ های دیگه من هم از یه راه زیگ­زاگ به کاری که الان انجام می­دم، رسیدم. مدرک هنر ندارم؛ در واقع تو دانشگاه جورجیا تبلیغات و زبان فرانسه خوندم. بعد از اتمام درسم متوجه شدم که تبلیغات مناسبم نیست اما مطمئن نبودم که چی کار می­خوام بکنم. می­دونستم که عاشق طراحی گرافیک و فشن هستم، اما هیچ ایده­ ای درباره دنیای طراحی پارچه و لباس نداشتم.

iphone-header

بعد از چند سال راهم رو تو مباحث طراحی پیدا کردم، زمانیکه کارم رو تو سیاتل همراه با همسرم به عنوان یه نقاش تو یه خرده فروشی شناخته شده، شروع کردم. از اونجاییکه با هنرمندهای نساجی زیادی نشست و برخواست داشتم، خیلی زود شروع کردم به سوال پرسیدن، سوال­های زیاد و زیادتر. اونها فشار کاری زیادی داشتن، برای همین بعد از مدت کوتاهی به من کارهای کوچیکی رو پیشنهاد دادن. معمولاً تا دیروقت سرکار می­موندم تا تمرین طراحی بکنم و خودم، خودم رو آموزش بدم. توی یه دوره کوتاه، شروع به ارسال کارهام به جلسات خرید کردم و بعد از اون عنوان من به نقاش و هنرمند نساجی تغییر کرد.

KAH-etsyfeature-001

کار کردن به عنوان یه هنرمند تو خونه، بزرگترین هدیه ­ای که تا حالا گرفتم. تجربه بهم نشون داده که تنها به ساختن چیزهای زیبا تمرکز نکنم و روی جنبه تجاری ساختن چیزهای زیبا هم متمرکزشم. بعد از پنج­ سال کار سخت، تصمیم گرفتم که زندگیم رو مستقل­ تر کنم، در نتیجه از کارم بیرون اومدم با ایمان به اینکه اگر تونستم توی یه مغازه فوق ­العاده کار کنم، حتماً می­تونم برای خودم هم به همون شیوه کار کنم. با این باور بود که کارم رو تو استودیوهای چاپ شروع کردم تا زمانیکه برای مجوز طراحی­هام نقل مکان کردم. برای بدست آوردن کنترل و استقلال بیشتر، مغازه آنلاین خودم رو تو نوامبر ۲۰۱۰ باز کردم.

KAH-etsyfeature-digital

زمانیکه کار ساختن رو شروع می­کنم، همه ­چی با رنگ­ شروع می­شه. برای این کار به یه ارتباط با پالت رنگ قبل از اینکه حتی بخوام به الگوها فکر کنم، احتیاج دارم. برای من، رنگ به داستانی که به نظر می­رسه اثر هنری ازش بیرون اومده، مرتبطه. تو ساخت طرح­ها، گاهی به صورت دستی با ماژیک، جوهر و اکلریک کار می­کنم و گاهی به صورت دیجیتالی. انتخاب بین این دو راه، به چیزی که دنبالش هستم و _صادقانه بگم_ به حال خودم بستگی داره.

KAH-etsyfeature-birdseye

من از سفر کردن الهام می­گیرم. تا حالا چندین­ بار به فرانسه، اسپانیا، لندن، نیویورک، بلغارستان و همین­طور کرواسی سفر کردم و توی مناطق متمایزی تو ایالات متحده مثل سیاتل، آستین و آتلانتا زندگی کردم. چیزی که بیشتر از همه درباره سفر دوست دارم اینه که باعث می­شه از زندگی نرمالم دور بشم و این به من اجازه می­ده انرژی خلاقیتم رو به سطح بیارم. دور از خونه بودن تو من این حس رو ایجاد می­کنه که زمان متوقف شده و تو این لحظات، زمانیکه من هیچ الزامی رو حس نمی­کنم، عمیقاً احساس خلاقیت می­کنم و می­تونم صدای درونم رو بشنوم. گوش دادن به شهود خلاقیتم، به من یه حس جادویی می­ده.

KAH-etsyfeature-office

فروش تو فروشگاه آنلاینم به من این اجازه رو داد که کارم رو به مشتریان جدیدتر و متفاوت­تر از محلی که هستم، معرفی کنم. من همیشه از صبر و علاقه خریدارهای اتسی تحت تاثیر قرار می­گیرم و ازشون متشکرم. این خیلی خوبه که می­تونم باهاشون مستقیم در ارتباط باشم و می­دونم که جزئیاتی که تو کارم می­ذارم مورد توجه قرار می­گیره. تو آینده نزدیک می­خوایم کارهای جدیدتری رو امتحان کنیم و سرمایه­ مون رو بیشتر کنیم.

Khristian_A_Howell_smileKhristian_A_Howell_phone_caseKhristian_A_Howell_notebooks-002Khristian_A_Howell_desk_calendarKhristian_A_Howell_book

Share on FacebookPin on PinterestShare on Google+Tweet about this on Twitter

 

Check Also

وارن بافت؛ بزرگترین بخشنده تاریخ

سومین میلیاردر جهان، سیزدهمین فرد قدرتمند جهان، دومین فرد ثروتمند آمریکا در سال 2015 کسی …