خودرویی که طراحی آن 2 سال طول کشید

 

خودروساز بریتانیایی از ساخت و عرضه خودروی جدیدی خبر داده که طراحی آن ۲ سال به طول انجامیده و از قابلیت های متفاوتی برخوردار است.

کمپانی های خودروسازی بسیاری در سراسر دنیا در حال فعالیت بوده تا بتوانند نگاه مشتریان بیشتری را به خود جلب کرده و بر سود سالانه خود بیافزایند.

خودروی جدید کمپانی «Rolls Royce» محصول متفاوتی است و «Inspired by Music» به معنای «الهام گرفته از موسیقی» نامگذاری شده است.

بدنه این خودرو مزین به رنگ مسی است، محفظه های درب ها و کفی ماشین نیز از چرم ساخته شده تا اتاقک ماشین جلوه بیشتری پیدا کند.

به گزارش مهر، دستگیره های داخل این خودرو نیز به رنگ مسی بوده حتی طراحان از این رنگ در طراحی صندلی ها و داشبورد نیز استفاده کرده اند.

محصول جدید کمپانی بریتانیایی به دلیل استفاده مدرن از مس در بدنه و داخل آن می تواند تجربه متفاوتی از سیستم موسیقی مدرن را در اختیار سرنشینانش قرار دهد.

خودروی جدید «Rolls-Royce» مجهز به سیستم اسپیکرهای ۱۸ کاناله شده است. مهندسان بریتانیایی بیش از دو سال در حال طراحی سیستم صوتی این خودرو بوده اند.

محصول جدید حاصل همکاری تیمی از مهندسان و طراحان داخلی خودرو بوده تا بتوانند سیستم کاملا متفاوتی را در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

این خودرو همانطور که از اسم آن برمی آید، از صدا و سیستم صوتی منحصر به فردی برخوردار است که از طریق سیستم ۱۸ کاناله و با قدرت ۱۳۰۰ وات از دو اسپیکر باس قدرتمند و هفت بلندگو با طیف متوسط پخش می شود.

از دیگر قابلیت های این خودرو می توان به کنترل محیط اطراف و تنظیم صدا به صورت خودکار، موتور ۶.۶ لیتری و همینطور سرعت ۶۲۴ اسب بخار و ۵۹۰ فوت گشتاور را برشمرد.

 

.jamejamonline.ir

Check Also

بهترین خودروهای کامپکت جهان در سال 2015

خودروهای کامپکت پرفروش‌ترین رده‌ در بازار خودروها هستند و همواره رقابت بسیار شدیدی بین شرکت‌های …