جهانگردان امید به ایستگاه محک رسیدند

 

 

دو گردشگر ایتالیایی با پیام «هیچ آرزویی دست نیافتنی نیست» روز دوشنبه 23 شهریور 1394 در شصت و دومین روز از سفر خیرخواهانه خود به دیدار کودکان مبتلا به سرطان در بیمارستان فوق تخصصی محک آمدند.

این دو گردشگر که آرزو داشتند با یک ماشین فیات 500 که ساخت سال 1965 است به جهانگردی بپردازند، تصمیم گرفتند در مسیر محقق کردن آرزویشان پیام امید را به کودکان بیمار جهان برسانند. آنها در طول مسیر خود از شهر تورین در ایتالیا به مقصد توكیو در ژاپن قصد دارند در 13 بیمارستان از 13 کشور با کودکان بیمار دیدار ‌کنند. این دو جوان، بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودکان محک را به عنوان مقصد رساندن پیام خود به کودکان بیمار ایران انتخاب کردند.

این گردشگران جوان قصد دارند پس از بازگشت در شهر تورین ایتالیا نمایشگاهی از نقاشی كودكان بیمار بر پا كنند. کودکان محک به همراه خانواده‌هایشان به استقابل مهمانان ایتالیایی خود رفتند و پیام خود را با نقاشی‌هایشان به کودکان بیمار جهان رساندند و برای همه دوستان کوچکشان آرزوی سلامتی کردند.

محك قدردان تمامی انسان‌هایی است که در سراسر جهان با هر جایگاه و مشغله و علاقه‌ای کودکان بیمار را فراموش نمی‌کنند و می‎کوشند تا با قدمی یا قلمی یا درمی، امید به سلامتی را به آنها هدیه دهند و در مسیر مبارزه با بیماری همراهی شان کنند.ایمان داریم با وجود همراهان نیکوکارمان تا روزی که جهان برای همیشه با سرطان خداحافظی کند، کودکان مبتلا به سرطان در مسیر درمان تنها نخواهند ماند.

جهانگردان امید به ایستگاه محک رسیدند

جهانگردان امید به ایستگاه محک رسیدند-1

جهانگردان امید به ایستگاه محک رسیدند

جهانگردان امید به ایستگاه محک رسیدند-2

جهانگردان امید به ایستگاه محک رسیدند

جهانگردان امید به ایستگاه محک رسیدند-3

جهانگردان امید به ایستگاه محک رسیدند

جهانگردان امید به ایستگاه محک رسیدند-4

 

منبع: محک

Check Also

گرمای شدید در شرق آمریکا شش قربانی گرفت

به گزارش مرکز ملی آب و هوای آمریکا، بر اثر موج گرمای شدید در ایالات …