جدایی میراندا لمبرت و بلیک شلتون ستارگان موسیقی کانتری: «این آینده ای نبود که رویای آن را در سر می پروراندیم»

 

جدایی میراندا لمبرت و بلیک شلتون ستارگان موسیقی کانتری

آن‌ها بیانسه و جی.زی موزیک کانتری نامیده شده بودند و حالا میراندا لمبرت و بلیک شلتون، دو خواننده بزرگ موسیقی کانتری آمریکا بعد از چهار سال زندگی مشترک ازهم جدا شده اند.

به گزارش سرویس موسیقی جهان کافه سینما، آنها این خبر را روز دوشنبه در بیانیه ای که در آسوشیتد پرس منتشر شد اعلام کردند: «این آینده ای نبود که ما رویای آن را در سر می پروراندیم و حالا با قلب های حزن آلود از هم جدا می شویم. ما انسان هایی واقعی، با دنیای واقعی و خانواده واقعی و دوستان واقعی هستیم. بنابراین از شما محترمانه تقاضا داریم در مورد این اتفاق خیلی شخصی ضمن ابراز همدردی به حریم خصوصی ما احترام بگذارید.»

این زوج در سال 2005 و در هنگامی که بلیک هنوز با همسر اول خود کاینت ویلیامز زندگی می کرد در کنسرت CMT 100 Greatest Duet آشنا شدند و در این کنسرت به شکل اتفاقی برای خواندن مشترک ترانه You’re The Reason God Made Oklahoma انتخاب شدند:

«آنها من و میراندا را با هم در یک گروه انتخاب کردند و وقتی ما برای تمرین به روی صحنه رفتیم و این ترانه را با هم می خواندیم، نمی دانم، ولی اتفاقی افتاد که هر دوی ما متوجه آن شدیم.» اینها را بلیک شلتون بعد از آن اجرای مشترک به سایت People.com گفته بود.

اما میراندا بعدتر در گفتگویی با شبکه ان.بی.سی گفت: «می دانستم او ازدواج کرده بود ولی نمی دانستم با این حس درونی ام چه کار کنم و نمی دانستم آیا این یک حس لحظه ای به خاطر اولین اجرایی که با یک ستاره موسیقی کانتری داشتم بود یا نه. من نمی دانستم این چه حسی است ولی می دانستم هر دوی ما این حس مشترک را درون خود احساس می کردیم.»

در سال 2006، شلتون و ویلیامز از هم جدا شدند و ارتباط بلیک و میراندا بعد از مدتی شروع شد. آنها سرانجام در ماه می سال 2011 در تگزاس با هم ازدواج کردند. هر دوی آنها کارنامه موسیقیایی موفقی داشتند ولی درطول رابطه شان همیشه صحبت از مشکلات عدیده بین آنها و شایعات زیادی به گوش می خورد که واقعیت نداشتند. میراندا در برنامه The Voice که درآن بلیک به عنوان داور حضور داشت به عنوان راهنمای خوانندگان حضور می داشت.

در سال 2014 این زوج در گفتگویی با شبکه سی.بی.اس اعلام کردند علاقه ندارند با هم در گفتگوی مشترکی شرکت کنند چون تلاش زیادی می کنند تا توجه مردم بر روی کار موسیقی آنها باشد تا شایعاتی درباره زندگی مشترکشان.

این شایعات حتی تا جایی پیش رفت که شلتون در گفتگویی از اعتماد متقابل آنها به همدیگر گفت و اینکه: «سیاست ما در زندگی مشترک برپایه اعتماد و صداقت است و تا حدی به هم اعتماد داریم که به هم اجازه می دهیم حتی تلفن همراه هم را هم چک کنیم یا من به میراندا می گویم اگر روزی به من شک داری می توانی لپ تاپ یا هر چیز شخصی دیگر من را کنترل کنی تا بدانی من چیزی ندارم که از تو پنهان کنم.»

در مراسم امسال Acedemy of Country Music Awards که شلتون به عنوان یکی از اجرا کنندگان برنامه حضور داشت میراندا برنده بهترین جوایز آن شب یعنی بهترین آلبوم و ترانه سال و بهترین خواننده زن شد.

به گزارش سرویس موسیقی جهان کافه سینما، آنها دائما اخبار مربوط به خیانت به هم و همچنین بارداری میراندا را رد می کردند ولی حالا شاید بعد از جدایی‌شان، برای همه هواداران موسیقی کانتری بهترین اتفاق در آغوش گرفتن همدیگر و دلداری دادن به هم باشد. آنها بعد ازاین اتفاق در توییتر، حزن و اندوه خود را نشان دادند و ناراحتی طرفداران موسیقی کانتری از شنیدن این خبر به اندازه یک ترانه فوق العاده موفق موسیقی کانتری سر و صدا ایجاد کرده است.

یکی از طرفداران در توییتی می نویسد: «حالا که بلیک شلتون و میراندا لمبرت از هم جدا شده اند من با اطمینان صد در صد می گویم عشق معنا ندارد.»

یکی دیگر از طرفداران این زوج می گوید مطمئن است این خبر دروغی بیش نیست و او این را باور ندارد و دیگری می گوید منتظر است هر چه زودتر از این کابوس رهایی یابد و همه این اخبار را یک کابوس بد و خواب می داند.
شاید باید این طرفداران را بیدار کرد و گفت نشانه های این جدایی در اجرای فوق العاده زیبای ترانه The House That Built Me توسط میراندا در روز شنبه که با اشک های او همراه بود مشهود بود. بلیک قبلا در گفتگویی گفته بود که این ترانه را در هنگام آشنایی شان و در یکی از گشت هایشان با هم، برای میراندا خوانده بود و چشمان میراندا پر از اشک شد و به خاطر همین، این آهنگ را به او تقدیم کرد تا برای آلبومش ضبط کند.

 کافه سینما

Check Also

خواننده سابق گروه “اویسیس” آلبوم جدیدش را پخش می‌کند

نوئل گلگر، گیتاریست و خواننده سابق گروه اسطوره‌ای اویسیس از مراحل ضبط آلبوم جدیدش و …