بهره‌مندی اسکایپ از یک مترجم جهانی

شرکت اسکایپ کاری کرده که افراد مختلف سراسر جهان راحت‌تر زبان همدیگر را بفهمند. این شرکت از یک سیستم پیشرفته ترجمه بهره گرفته است.
اسکایپ2

این مترجم جهانی حالا بخشی از نسخه ویندوز اپلیکیشن اسکایپ است و به زودی توسط سیستم‌های مؤثر دیگری نیز حمایت می‌شود. به عنوان مثال، این مترجم در حین گفتگوی یک فرد انگلیسی زبان با یک فرد ایتالیایی زبان، توضیحات خاصی را فراهم می‌آورد و حتی متن ترجمه شده را با صدای بلند می‌خواند تا همانند یک مکالمه واقعی باشد. البته ممکن است کمی تأخیر وجود داشته باشد؛ اما ترجمه‌ها با سرعت چشمگیری انجام می‌شوند و همه چیز در نظر گرفته شده است.

با این قابلیت جدید، اسکایپ مطمئناً می‌تواند مردم سراسر جهان را به یکدیگر نزدیک‌تر کند، البته اگر کاربرانی که در نقاط مختلف جهان زندگی می‌کنند، فرهنگ‌های مختلف را به اشتراک بگذارند. این قابلیت از انجام گفتگوهای طولانی پشتیبانی می‌کند و در این مکالمه‌ها هر دو طرف می‌دانند که در مورد چه چیزی صحبت می‌کنند. سخنگوی مایکروسافت در این باره گفت مترجم جهانی اسکایپ با گذشت زمان خود را با شرایط وفق می‌دهد و یاد می‌گیرد. این بدین معنی است که این قابلیت به تدریج و از طریق استفاده مداوم کاربران سراسر جهان، بهتر و بهتر خواهد شد.

footofan

Check Also

زندگی راحت و امن و بدون SMS

شبکه های اجتماعی اینترنتی برای موفق شدن یک راه بیش تر ندارند. جلب توجه نوجوانان …