با ده ستاره پردرآمد جهان آشنا شوید!

نشریه معتبر فوربس فهرستی تازه از پردرآمدترین چهره‌های سرشناس جهان منتشر کرده است. شماری از این ستارگان از جهان ورزش بوده‌اند و شماری دیگر نیز از عالم موسیقی و دنیای فیلم و سینما.
برترین ها: نشریه معتبر فوربس فهرستی تازه از پردرآمدترین چهره‌های سرشناس جهان منتشر کرده است. شماری از این ستارگان از جهان ورزش بوده‌اند و شماری دیگر نیز از عالم موسیقی و دنیای فیلم و سینما.

فلوید می‌ودر (آمریکا)، ۳۰۰ میلیون دلار

با ده ستاره پردرآمد جهان آشنا شوید!

نشریه معتبر فوربس فهرستی تازه از پردرآمدترین سلبریتی‌ها یا چهره‌های سرشناس ۱۲ ماه گذشته منتشر کرده است. به نوشته این نشریه فلوید می‌ودر، مشت‌زن معروف آمریکایی در طول یک سال گذشته ۳۰۰ میلیون دلار درآمد داشته و از این لحاظ دیگر چهره‌های سرشناس جهان را پشت سر گذاشته است. این مشت‌زن حرفه‌ای آمریکایی در تمامی ۴۷ مسابقه‌ای که تاکنون برگزار کرده، شکست‌ناپذیر بوده است.


مانی پاکیائو (فیلیپین)، ۱۶۰ میلیون دلار

با ده ستاره پردرآمد جهان آشنا شوید!

در ماه مه سال جاری میلادی بود که فلوید می‌ودر (راست) در دوئلی که به نبرد قرن شهرت یافته، مانی پاکیائو (چپ) را در رینگ شکست داد. طبق فهرست نشریه فوربس، مانی پاکیائو با کسب ۱۶۰ میلیون دلار در رتبه دوم رده‌بندی پردرآمدترین چهره‌های سرشناس دنیا در ۲ ماه گذشته قرار دارد. بسیاری از فیلیپینی‌ها پاکیائو را به‌رغم شکستش مقابل می‌ودر قهرمان ملی خود می‌دانند.


کیتی پری (آمریکا)، ۱۳۵ میلیون دلار

با ده ستاره پردرآمد جهان آشنا شوید!

پردرآمدترین چهره‌ هنری ۱۲ ماه گذشته کیتی پری، خواننده و بازیگر محبوب آمریکایی است که میزان درآمد او بر ۱۳۵ میلیون یورو بالغ می‌شود. او تا کنون جوایز زیادی دریافت کرده و نامش در سال‌های گذشته در فهرست پردرآمدترین زنان عالم موسیقی قرار داشته است. کیتی پری نه تنها یکی از پردرآمدترین که از پرفروش‌ترین ستارگان موسیقی محسوب می‌شود.


گروه وان دایرکشن (بریتانیا)، ۱۳۰ میلیون دلار

با ده ستاره پردرآمد جهان آشنا شوید!

گروه پاپ وان دایرکشن که در سال ۲۰۱۰ فعالیت خود را آغاز کرده، با کسب ۱۳۰ میلیون دلار درآمد در طی ۱۲ ماه گذشته رتبه چهارم فهرست فوربس به خود اختصاص داده است. این گروه تا کنون چهار آلبوم به انتشار رسانده و توانسته ‌است جوایز موسیقی زیادی را نیز شکار کند. ناگفته نماند که وان دایرکشن از گروه‌هایی بود که در مراسم پایانی بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن به روی صحنه رفت.


هاوارد اشترن (آمریکا)، ۹۵ میلیون دلار

با ده ستاره پردرآمد جهان آشنا شوید!

هاوارد اشترن، مجری و گوینده رادیویی معروف در رتبه پنجم فهرست فوربس جای گرفته است. او که یکی از چهره‌های سرشناس دنیای رسانه‌ها به شمار می‌رود، در طی ۱۲ ماه گذشته ۹۵ میلیون دلار درآمد داشته است. اشترن نزدیک به سه دهه است که در این عرصه فعالیت دارد و از هواداران پرشماری برخوردار است.


گارث بروکس (آمریکا)، ۹۰ میلیون دلار

با ده ستاره پردرآمد جهان آشنا شوید!

رده‌ ششم فهرست فوربس را گارث بروکس به خود اختصاص داده است. درآمد این خواننده محبوب سبک موسیقی کانتری در دوازده ماه گذشته بر ۹۰ میلیون دلار بالغ شده است. او از سال ۱۹۸۹ به این سو در عرصه موسیقی فعالیت دارد و افزون بر آلبوم‌های متعدد جوایز زیادی نیز به دست آورده است، از جمله دو جایزه گرمی و ۱۸ جایزه آکادمی موسیقی کانتری.


جیمز پترسون (آمریکا)، ۸۹ میلیون دلار

با ده ستاره پردرآمد جهان آشنا شوید!

در رده‌ هفتم فهرست فوربس یک نویسنده جای گرفته است: جیمز پترسون،نویسنده‌ی معروف آمریکایی و خالق آثار پرفروش جنایی. بر اساس شماری از آثار او نیز تا کنون فیلم ساخته شده است، از جمله “دختران را ببوس”. این نویسنده ۶۸ ساله در طی ۱۲ ماه گذشته ۸۹ میلیون دلار درآمد داشته است.


رابرت داونی جونیور (آمریکا)، ۸۰ میلیون دلار

با ده ستاره پردرآمد جهان آشنا شوید!

رابرت داونی جونیور که در صف ستارگان پرطرفدار هالیوود قرار دارد، در سال گذشته ۸۰ میلیون دلار درآمد کسب کرده و در رتبه هشتم فهرست فوربس جای گرفته است. فیلم “انتقام‌جویان: عصر اولتران” تازه‌ترین فیلم این ستاره هالیوود است که به پرده‌ سینماهای جهان راه یافته. او تا کنون دو بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است.


تیلور سوئیفت (آمریکا)، ۸۰ میلیون دلار

با ده ستاره پردرآمد جهان آشنا شوید!

تیلور سوئیف، خواننده و ترانه‌سرای معروف آمریکایی نیز مانند رابرت داونی جونیور ۸۰ میلیون دلار در ۱۲ ماه گذشته درآمد داشته است. او تا کنون پنج آلبوم روانه بازار کرده که نخستین آن در سال ۲۰۰۶ انتشار یافت. آلبوم “۱۹۸۹” که آخرین آلبوم سوئیف است، پرفروش‌ترین آلبوم موسیقی در سال گذشته میلادی بود.


کریستیانو رونالدو (پرتغال)، ۵ / ۷۹ میلیون دلار

با ده ستاره پردرآمد جهان آشنا شوید!

رتبه دهم فهرست فوربس در ارتباط با پردرآمدترین چهره‌های سرشناس جهان در ۱۲ ماه گذشته را کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید به خود اختصاص داده است. رونالدو که عنوان بهترین فوتبالیست جهان در سال ۲۰۱۴ را نیز یدک می‌کشد، از گران‌ترین بازیکنان دنیا نیز محسوب می‌شود. چندی پیش شایعه شد که باشگاه پرسرمایه‌ پاریس سن ژرمن در تلاش است که رونالدو را در ازای ۱۲۵ میلیون یورو به خدمت خود بگیرد.

Check Also

بیست تصویر و بیست جمله قصار از بزرگان: از آدری هپبورن و اسکورسیزی، تا وارهول و وینفری

  در دنیای شگفت انگیزی زندگی می کنیم اما هیچکس شاد نیست! دنیا به طرز …