بازگشت گروه افسانه‌ای “آیرون میدن” به صدر جدول پرفروش‌ترین آلبوم‌های هفته انگلستان

101

کافه سینما-سرویس موسیقی جهان: گروه بزرگ هوی متال انگلیسی آیرون میدن با آلبوم جدید خود بار دیگر به صدر جدول پرفروش‌ترین آلبوم‌های انگلستان بازگشتند.

به گزارش سرویس موسیقی کافه سینما، آلبوم The Book Of Soulsکه پنج سال بعد از عرضه آلبوم قبلی گروه منتشر شده است با فروش 60249 نسخه‌ای به صدر جدول پرفروش‌ترین آلبوم‌های این هفته انگلستان راه یافت. این آلبوم که شانزدهمین آلبوم گروه است تبدیل به پنجمین آلبوم آنها شده است که در انگلستان به رده نخست رسیده است. این اتفاق در حالی به وقوع پیوسته است که بیش از سی و پنج سال از انتشار اولین آلبوم گروه که به رده چهارم جدول پرفروش‌ترین آلبوم‌های انگلستان رسید می‌گذرد.

در طول سال‌های اخیر اعضای گروه با مشکل نبرد سخت بروس دیکینسون با بیماری سرطان مواجه بودند که انتشار آلبوم جدید را به تاخیر انداخت.

آلبوم جدید گروه با رشد 35.74% ار حیث فروش نسبت به آلبوم قبلی‌شان The Final Frontier که در سال 2010 منتشر شده بود و 44385 نسخه از آن به فروش رسیده بود به هفتمین آلبوم پرفروش سال 2015 در انگلستان از حیث فروش در هفته نخست تبدیل شده است.

این آلبوم که مشتمل بر نود و دو دقیقه و یازده ترانه است طولانی‌ترین آلبوم آیرون میدن از این نظر می‌باشد و ترانه آخر آلبوم با عنوان Empire Of The Clouds که یک اثر هجده دقیقه‌ای است طولانی‌ترین ترانه گروه از این حیث می‌باشد.

 

Check Also

معماری عهد باستان

معماری عهد باستان فلات ایران، محل اقامتگاه های کوهستان کهن است که تاریخ آن به …